۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵

استاندار زنجان:

انتخابات مظهر اعتماد حاکمیت به مردم است

انتخابات مظهر اعتماد حاکمیت به مردم است

زنجان-استاندار زنجان انتخابات را مظهر اعتماد حاکمیت به مردم دانست و گفت: جمهوری اسلامی برای تصمیمات و سیاست‌گذاری‌ها به مردم اعتماد کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی، ظهر سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی اظهار کرد: در دهه‌های گذشته تربیت در دنیای بدون فضای مجازی اتفاقات مثبتی را رقم زد و اعتقادات امروز خود را مدیون مربیان پرورشی هستیم.

وی با تأکید بر اینکه نیاز مضاعف است که آموزش و پرورش به مقوله تربیت ورود کند، ابراز کرد: فضای مجازی فرزندان را غیرمتمرکز و سطحی بار می‌آورد و باید نسبت به این مسئله حساسیت بیشتری داشت.

استاندار زنجان به انتخابات روز جمعه ۱۱ اسفندماه اشاره کرد و گفت: انتخابات مظهر اعتماد حاکمیت به مردم است و هر حاکمیتی این کار را انجام نمی‌دهد؛ چراکه مشخص نیست نتایج صندوق‌های رأی چه باشد تا بتواند آن را مدیریت کند.

وی با بیان اینکه در حوزه ریاست جمهوری هیچ کشوری مثل ایران بین منش‌ها، مسیرها و روش‌های رؤسای جمهور شکاف زیادی نداشته است، عنوان کرد: این حاصل اعتماد حاکمیت جمهوری اسلامی به مردم است که اجازه انتخاب این تفاوت‌ها را می‌دهد.

افشارچی ادامه داد: در درازمدت خرد جمعی مردم به نحوی پیش می‌رود که خودشان برای خود انتخاب می‌کند و جمهوری اسلامی سیاست مردم‌سالاری دینی را برای اداره امور کشور برگزیده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم برای مجلس شورای اسلامی باید بین نظرات متکثر نماینده مورد نظر خود را انتخاب کنند و فرد منتخب در حوزه انتخابیه و سطح ملی تأثیرگذار است و هرچه توانمندی بیشتر تأثیرگذاری در سیاست‌های کلان بیشتر است.

استاندار زنجان با بیان اینکه هر تغییر و اصلاحی از طریق صندوق‌های رأی اتفاق می‌افتد، تصریح کرد: امیدواریم جمعه همه به نحو شایسته در انتخابات شرکت کنند و مشارکت بالا سبب ایجاد گشایش خواهد شد و این پیچ تحریم را دور خواهیم زد.

کد خبر 6038880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha