۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹

محمد نادری:

هواداران تراکتور صبوری کنند بهتر می‌شویم/ مصدومیت باعث دوری ام شد

هواداران تراکتور صبوری کنند بهتر می‌شویم/ مصدومیت باعث دوری ام شد

مدافع تیم فوتبال تراکتور تبریز درباره عملکرد این تیم در لیگ بیست و سوم گفت: تیم ما در گل‌های خورده جزو دو سه تیم ابتدایی است. در کلین شیت هم اول هستیم که آمار خوبی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نادری در حاشیه تمرین امروز تراکتور تبریز با حضور در نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگاری راجع به عملکرد فصل جاری این تیم گفت: واقعیت این است امسال بازیکنان جدید خیلی زیادی توسط باشگاه جذب شد. این موضوع زمان بر است تا با همدیگر هماهنگ شویم. من فکر می‌کنم هر هفته بهتر شدیم. به نظرم هواداران صبر داشته باشند به هدف مد نظر خودمان می‌رسیم.

مدافع تراکتور با اشاره به نیمکت نشینی‌اش در ماه‌های اخیر و فرصت کمی که به او برای بازی کردن داده شده است تاکید کرد: بازیکنان حرفه ای هستیم و قطعا هر کس دوست دارد بازی بیشتری کند. اول فصل دیر به تیم اضافه شدم و بدنسازی را با تیم انجام ندادم که همین امر باعث مصدومیتم شد و از ترکیب دور شدم. خدا را شکر الان شرایط خیلی بهتری دارم که می‌توانم انجام دهم.

هواداران تراکتور صبوری کنند بهتر می‌شویم/ مصدومیت باعث دوری ام شد

او درباره دیدگاه هواداران که منجر به ناامیدی انها بابت از دست رفتن قهرمانی این فصل شده است گفت: ۱۴ بازی دیگر داریم. از هواداران می‌خواهیم ما را حمایت کنند و به ورزشگاه بیایند تا تشویق کنند. فردا مقابل استقلال خوزستان اگر امتیاز بگیریم به کورس قهرمانی بر می‌گردیم و می‌توانیم به این عنوان برسیم. بازی‌هایی همچون دیدار با سپاهان و استقلال باقی مانده و من امید دارم که می‌توانیم به موفقیت برسیم.

نادری درباره کار کردن زیر نظر پاکو خمز و دیدگاه او درباره ساختار دفاعی یادآور شد: تیم ما در گل‌های خورده جزو دو سه تیم ابتدایی است. در کلین شیت هم اول هستیم. ما تیمی هجومی هستیم و همین موضوع کار را سخت می‌کند اما همین جابجایی بین بازیکن هنگام دفاع و حمله کار ساده ای نیست اما خوب بوده ایم.

کد خبر 6038918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha