۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۴۴

معاون فرهنگی دانشگاه مطرح کرد؛

مشارکت فعالانه دانشگاه آزادی‌ها در برگزاری برنامه‌های انتخاباتی

مشارکت فعالانه دانشگاه آزادی‌ها در برگزاری برنامه‌های انتخاباتی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از حضور فعالانه اساتید و دانشجویان در برگزاری برنامه های انتخابات تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد جهان بین، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و دبیر هیات مرکزی نظارت بر تشکل های اسلامی دانشگاه در پیامی اظهار کرد: آنچه امروز به وضوح در سطح دانشگاه آزاد اسلامی دیده می شود قیام جمعی و مجاهدت خالصانه با شناخت موقعیت خطیر کنونی در راستای کمک به رقم زدن مشارکتی بالا و رای با کیفیت در انتخاب اصلح است.

صمیمانه و به عنوان خادمی کوچک در خانواده بزرگ دانشگاه از همه اساتید که در کلاس های درس و یا با ضبط ویدئو و یا ارائه یادداشت، از بسیج استادی و دانشجویی و تشکل های اسلامی و دانشجویی و ... که با برگزاری مناظره ها، تریبون های آزاد، کرسی های آزاداندیش، بررسی عملکرد نمایندگان فعلی، جلسات تبیینی و... فعالانه در صحنه حاضرند تشکر می کنم و از هیات های نظارت بر تشکل‌ها و عزیزان حراست که بسترساز این مجاهدت هستند تشکر می کنم.

سه روز دیگر تا انتخابات مانده است و این سه روز را به مثابه سه روز حساس منتهی به شب قدر نظام اسلامی دریابیم و از هیچ تلاش فاخر و عالمانه ای فروگذار نباشیم.

کد خبر 6039034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha