۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۲۰

معاون دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

اعضای بدن جوان ایوانکی به بیماران نیازمند اهدا شد

اعضای بدن جوان ایوانکی به بیماران نیازمند اهدا شد

سمنان- معاون دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه اسماعیل پرویزی جوان اهل ایوانکی در سانحه تصادف موتورسیکلت دچار مرگ مغزی شد، گفت: با رضایت خانواده، اعضای بدن وی به بیماران نیازمند اهدا شد.

احسان حسین زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه چندی پیش اسماعیل پرویزی جوان ۱۷ ساله اهل ایوانکی با موتورسیکلت تصادف و از بیمارستان معتمدی گرمسار به بیمارستان کوثر سمنان اعزام شد، ابراز داشت: متأسفانه تلاش کادر درمان برای بازگشت این جوان کارگر نبود و مرگ مغزی او اعلام شد.

وی ضمن بیان اینکه در پی مرگ مغزی این جوان خانواده‌های پرویزی و صمدی به درخواست پزشکان مبنی بر اهدای عضو پاسخ مثبت دادند، افزود: باور آنها بر این بود که قلب مهربان این جوان در سینه بیمار نیازمند بتپد و به حیات ادامه دهد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه خانواده این جوان اهدای عضو را همپای شهادت می‌دانستند، ابراز داشت: با این اقدام خیرخواهانه خیر و سعادت و جاودانگی اخروی بدرقه راه این جوان سفر کرده شد.

حسین زاده ضمن بیان اینکه اعضای قابل اهدا این جوان به نیازمندان جان تازه بخشید، تصریح کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بجنورد این اهدای عضو انجام شد.

وی افزود: مراسم تشیع پیکر این جوان امروز سه شنبه در روستای گز از توابع رازجرگلان بجنورد برگزار شد.

کد خبر 6039056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha