۸ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۲۶

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرت‌های نوظهور عصرحاضر است

جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرت‌های نوظهور عصرحاضر است

تبریز- معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از قدرت های نوظهور عصرحاضر جمهوری اسلامی ایران که دموکراسی غرب را با حکمرانی مردم سالاری دینی خود به چالش کشیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرسرتیپ دوم خداداد فلاح عصر سه شنبه در نشست مسئولان سیاسی نیروهای مسلح مستقر در استان آذربایجان شرقی اظهارکرد: انتخابات از مؤلفه‌های مهم قدرت نظام اسلامی است که می‌تواند جمهوری اسلامی را در برابر تهدیدات دشمن بیمه کند.

سرتیپ دوم فلاح در ادامه به دیدار فرماندهی معظم کل قوا با کارکنان نیروی هوایی اشاره و خاطرنشان کرد: امروز کارکنان نیروهای مسلح به عنوان خواص جامعه باید مشارکت آفرین در انتخابات اسفندماه امسال باشند.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه از عوامل اصلی و اساسی بقا و پیشرفت جمهوری اسلامی برون داد انتخابات است بیان کرد: باید با مشارکت بالا و انتخاب فرد اصلح مسیر پیشرفت ایران اسلامی را فراهم کرده و نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

فلاح تاکید کرد: راهبرد دشمن تحریم انتخابات است و بااستفاده از تمام ابزار و رسانه‌های خود بدنبال از بین بردن مقبولیت مردمی جمهوری اسلامی و کاهش نقش ایران اسلامی در عرصه روابط بین الملل است.

معاون سیاسی ارتش بااشاره به اینکه انتخابات خون جدیدی را در شریان‌های جمهوری اسلامی جاری خواهد کرد گفت: مشارکت بالا در انتخابات قدرت چانه زنی را ایران افزایش خواهد داد و راه برای حل بسیاری از مشکلات کشور هموار خواهد کرد.

کد خبر 6039358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha