۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۵۱

مدیرکل بنیاد شهید استان البرز خبر داد؛

دیدار همزمان مسؤولان استان البرز با بیش از ۵۰۰ نفر از ایثارگران

دیدار همزمان مسؤولان استان البرز با بیش از ۵۰۰ نفر از ایثارگران

کرج- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و مسوولان استان البرز به صورت همزمان با بیش از ۵۰۰ نفر از ایثارگران دیدار می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سلیمان رستمیان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: بر اساس مصوبه شورای اداری البرز مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و مسؤولان استان باید از ۱۲ بهمن لغایت ۲۲ اسفند ماه به دیدار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مشرف شوند و به مشکلات این عزیزان رسیدگی کنند.

وی افزود: بر اساس این طرح و پیرو تأکیدات استاندار البرز، مقرر شد مدیران و مسؤولان استان البرز در یک رزمایش مشترک روز پنج شنبه ۱۰ اسفند ماه به‌طور همزمان با بیش از ۵۰۰ نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران البرزی دیدار و ضمن رسیدگی به مشکلاتشان از آنها تجلیل کنند.

رستمیان مهم‌ترین هدف این طرح را تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران عنوان و تصریح کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و تکریم حضوری آنها یک مؤلفه بسیار مهم در راستای رضایتمندی ایثارگران و سیاست جدید بنیاد شهید است که باید نتیجه‌بخش و مؤثر باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌ها مکلف به اجرای این طرح هستند، مطرح کرد: در این راستا ساختاری مناسب تعریف شده تا این دیدارها مؤثر و کیفی انجام شود. بودجه این طرح نیز از محل یک درصد بند «و» دستگاه‌های اجرایی تأمین خواهد شد.

وی با اشاره به تعهد بنیاد شهید مبنی بر اجرای ۱۶ هزار و ۲۰۰ دیدار در برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۲، گفت: در این راستا بنیاد البرز پیشرفت خوبی نسبت به سال گذشته داشته و تا به امروز بیش از ۱۴ هزار دیدار از دیدارهای تعهد شده در برنامه عملیاتی با کمک دستگاه‌های اجرایی انجام شده و مابقی نیز تا پایان سال انجام می‌شود.

کد خبر 6039419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha