۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۵۵

رییس شورای شهر بوشهر:

بیمارستان تأمین اجتماعی بوشهر جوابگوی حجم مراجعات شهروندان نیست

بیمارستان تأمین اجتماعی بوشهر جوابگوی حجم مراجعات شهروندان نیست

بوشهر- رییس شورای شهر بوشهر گفت: ازدحام بیماران در اورژانس بیمارستان سلمان فارسی سازمان تأمین اجتماعی در کنار کمبود تخت در بخش‌های اورژانس و عمومی، یکی از عمده گلایه‌های شهروندان بوشهری است.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک روش بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیمارستان سلمان فارسی تنها بیمارستان سازمان تأمین اجتماعی در مرکز استان است که ۳۰ سال از قدمت آن می‌گذرد گفت: با توجه به توسعه شهر به ویژه محلات جنوبی که افراد ساکن آنکه اکثراً از قشر پایین می‌باشند این بیمارستان توسعه‌ای پیدا نکرده و جوابگوی مراجعات شهروندان نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: شهروندان برای دریافت خدمات بخش اورژانس ۲۰ تا ۳۰ نفر در نوبت استفاده از تخت بیمارستانی هستند که این شایسته مردم این استان نیست.

نیک روش با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی در استان درآمدهای خوبی دارد که انتظار می‌رود مسؤولان این سازمان توجه جدی به توسعه زیر ساخت‌های درمانی داشته باشند.

وی از استاندار و مسؤولان تأمین اجتماعی درخواست کرد برای حل فوری این مشکل برنامه کوتاه مدت اتخاذ کنند و از ظرفیت سایر بیمارستان‌های شهر بوشهر استفاده کنند.

کد خبر 6039429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      0 0
      با درایت و برنامه ریزی و خلاقیت و اقدام میشه به ساختمان و بخشهای این بیمارستان اضاف کرد همچنین تخت و تجهیزات بخش‌ها بیشتر و همچنین احداث بیمارستان شبیه به تأمین اجتماعی در ابعاد کوچکتر در زمینهای آزاد شده محوطه نیروی دریایی شامل بخشهای متعدد با امکانات و سایر تجهیزات پزشکی خصوصا بخش ام آر آی
    • ناشناس IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      0 0
      اینهمه حسینیه و مسجد بنا شد هزینه گزاف و تعداد معدودی برای نماز میروند و سایرین جهت استفاده از سرویس بهداشتی میرن کسیکه نمازخوان باشه تو خونه حتی خیابان و بیابان هم قیام می‌کنه برای نماز برای هر محل یک مسجد کافیه آنهم در سادگی بدور از تجملات و خرج اضافه و هزینه گزاف بیت المال بجاش بیمارستان بزنید
    • ناشناس IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      0 0
      منطقه ریشهر مگه چقد وسعت داره سه چهار تا مسجد بزرگ احداث شده درحالیکه یک مسجد کافی بود اینهمه هزینه باید وقف بیمارستان و خرید تجهیزات پزشکی بشه که نیاز مبرم بشر فرد نماز خوان معطل مسجد نیس و اگرم بخاد نماز جماعت بخونه هر محل یک مسجد کافیه اونم ساده و خاکسار که بوی عرفانی و خدایی حس بشه نه زرق و برق