۸ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۲۲

غیبت‌های متوالی در نشست خبری؛

خودمحوری «نکونام» و بی‌تفاوتی سازمان لیگ/ برای زدن «خطیر» می‌آید!

خودمحوری «نکونام» و بی‌تفاوتی سازمان لیگ/ برای زدن «خطیر» می‌آید!

جواد نکونام باید به این پرسش پاسخ بدهد که در طول هفت سالی که در لالیگای اسپانیا بازی کرد و چند سالی که در کشورهای دیگر فعالیت داشته، کدام سرمربی دستیارش را به نشست خبری فرستاد؟

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام تا زمانی که نیاز بود علیه علی خطیر اظهار نظر کند و مدیریت باشگاه را زیر سوال ببرد در نشست های خبری شرکت می کند و بیشتر از زمانی هم که برای او در نظر گرفته بودند حرف می زد اما هر وقت دلش نخواهد در نشست خبری شرکت نمی کند و به هیچکس هم پاسخ نمی دهد.

براساس قانونی که سازمان لیگ فوتبال ایران برای حضور سرمربیان وضع کرده است، هر سرمربی موظف است در نشست های خبری قبل و بعد از بازی تیمش شرکت کند در غیر این صورت با جریمه ۵۰ میلیون تومانی مواجه خواهد شد.

سازمان لیگ که در برگزاری مسابقات ضعف های زیادی دارد و بیش از ۳۰ بار در هفته های گذشته زمان بازی ها را تغییر داده است، در مورد برخورد با سرمربیانی که به نشست خبری نمی آیند سکوت کرده و توانایی و قدرت برخورد با امثال جواد نکونام را ندارد.

سرمربی استقلال که سال ها در فوتبال حرفه ای اروپا بازی کرده است در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان شرکت نکرد و محمد نوازی در مورد دلیل غیبتش عنوان کرد که به دلیل همزمانی تمرین با نشست خبری نکونام غیبت کرده است. با این حال نکونام که بعد از بازی در رختکن تیمش حضور داشت بازهم محمد نوازی را به نشست فرستاد و مربی استقلال در پاسخ به خبرنگار مهر در مورد دلیل غیبت نکونام گفت: خودشان با شما هماهنگ و صحبت می کنند.

دلیل برگزاری نشست های خبری قبل و بعد از بازی این است که علاقمندان به فوتبال و هواداران تیم از نقطه نظرات سرمربی در مورد شرایط فنی تیمش و وضعیت مسابقه مطلع شوند اما نکونام با غیبت در نشست های خبری نه تنها به اهالی رسانه بلکه به هواداران استقلال هم بی احترامی می کند. البته اگر نیاز باشد تقصیرها را به گردن علی خطیر و ضعف مدیریت باشگاه بیندازد حتما به نشست خواهد آمد!

کد خبر 6039450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      9 1
      باز استقلال برد و شما افتادی دنبال ایجاد حاشیه
    • حمیدرضایی IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      7 1
      تا کور شود هرآنکه نتواند دید 👍
    • اس اسی GB ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      7 2
      شما لازم نیست در کار استقلال و هواداران فضولی بکنی.هیچ توهینی به هیچ کس نمیشه لنگی
    • ابی IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      6 0
      عادت دارین یه مربی ایرانی که داره کارشو انجام میده به حاشیه ببرین آقا ول کنین بکارش برسه
    • مهدی IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      1 4
      متاسفانه با اینکه جواد محبوب دل همه ی مردم ی ایران به عنوان بازیکن ملی و محجوب بود:چند سالیست که از اون متانت و سنگینی های سابق کمتر از او دیده ام از وقتی هم که به استقلال اومده،بدتر شده که بهتر نشده،یه نمونه از رفتار زشت رو در بازی فولاد در جام باشگاههای آسیا بیاد داریم:درخت هر چه پربارتر سر به پای
    • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      6 0
      لنگی ها ی بدبخت فشاررری دست از سر استقلال و جواد بردارید
    • هوادار استقلال IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      4 0
      به عنوان هوادار استقلال موافق عدم حضور نکونام در نشست های خبری هستم چراکه در شرایط کنونی و حواشی باشگاه بهترین کار دوری از شیطنت خبرنگاران لنگی می باشد که قصدشان تضعیف استقلال است که صدر جدول را دارد
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      7 0
      اونش به شماربطی نداره که نکونام میادیانه نمیاد ماهوادارهاهم اصلاناراحت نمیشیم
    • محمد IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      0 5
      اعمال و رفتار نکونام .رفتارهای مجیدی رو بیاد میاره هرکاری میخواست انجام میداد هرحرف وتهمتی رو به هرکس میزد ولی ازبرخورد خبری نبود کم کم یاد قهرمانی فیک وفرمایشی اون سال افتادم یعنی قراره دوباره اینبار با جواد اره.اسناد سمیعی فرمودند پنجاه درصد بازی بیرون از زمینه ولی انگار برای آبی‌ها ۹۹درصد .
    • شبخیز IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      5 0
      تو خودت قصد داری برای تیم حاشیه درست کنی وقتی شما خبرنگاران خبر دروغ نشر می‌دهید چرا باید شرکت کنه
    • عباس IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      5 0
      شما نگران بی احترامی به هوادران استقلال نباشید،چرا که ما اصلا از این حرکت جواد نکونام ناراحت نمیشم،بنظرم این خبر رو بر اساس مشکل شخصی که با نکونام دارید کار کردید،وگرنه جواد نکونام محبوب استقلالی‌ها وهمه حرکاتش در جهت سر بلندی واعتالای استقلال
    • رستم RO ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
      1 0
      باز استقلال یه بردی آورد،کارشکنی و تفرقه افکنی شروع شد،چشم دیدن آرامش و پیشرفت استقلال را ندارند.