۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۳۶

به مناسبت روز جوان؛

جشن بزرگ «جهان دخت» برگزار شد

جشن بزرگ «جهان دخت» برگزار شد

جشن بزرگ «جهان‏دخت»؛ نخستین اردوی ویژه دختران دانشجوی غیرایرانی مقیم پایتخت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جشن بزرگ «جهان دخت» به مناسبت روز جوان و با حضور یکصد و ۵۰ نفر از دختران دانشجوی سایر ملل در شهربانو برگزار شد.

این برنامه شاد و مفرح که به همت معاونت امور هنری، فراغت و نوآفرینی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران اجرایی شده است، در راستای آشنایی دختران سایر کشورهای مقیم پایتخت با امکانات ویژه زنان در تهران و با همکاری نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها «جهان‏دخت» به عنوان نخستین اردوی برنامه‌ریزی شده برای این عزیزان برگزار شد که مورد استقبال قرار گرفت.

با توجه به سرما و برودت هوا امکان اجرای این اردوی مفرح در بوستان‌های ویژه بانوان مهیا نبود؛ بنابراین تصمیم بر آن شد که با توجه به ظرفیت مجموعه شهربانوی منطقه ۹ و همچنین امکانات بهسازی شده ورزشی آن، این مکان برای نخستین اردو در نظر گرفته شود.

همچنین در این برنامه از ملیت‌های گوناگونی همچون عراق، پاکستان، افغانستان و یا دختران دانشجوی یمن، هندوستان، سوریه و حتی برخی از کشورهای اروپایی که در دانشگاه‌های تهران مشغول به تحصیل در رشته‌های مختلف هستند، حضور داشتند.

گفتنی است؛ معاونت امور هنری، فراغت و نوآفرینی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران، برنامه‌های بسیاری برای گروه‌های مختلف شهروندان در هر طیفی در نظر گرفته که در طول سال برگزار می‌شوند؛ برنامه‌های ویژه شهروندان دارای معلولیت، مادر و کودک، دانش‏آموزان، دانشجویان و… همیشه با استقبال بی‌نظیری مواجه بوده است.

کد خبر 6040262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha