۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۵۹

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران خبر داد؛

رتبه ۱۵ مازندران در جذب درآمدهای عمومی

 رتبه ۱۵ مازندران در جذب درآمدهای عمومی

ساری- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران رتبه استان را در جذب درآمدها در کشور رده ۱۵ اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرج الله فتح الله پور بعدازظهر چهارشنبه در جلسه ستاد درآمد با بیان اینکه مازندران با ۷ هزار و ۵۶۲ میلیارد تومان تومان ۱۴ سهم استان‌های کشور را در حوزه درآمد دارد، مازندران رتبه پانزدهم کشور را دارا است.

وی به رشد درآمد عمومی استان و کشور اشاره کرد و گفت: مازندران با ۴۰ درصد رشد جایگاه ۲۴ را در کشور از نظر رشد نسبت به ۱۰ ماهه سال قبل به دست آورده است.

وی با بیان اینکه مازندران با ۸۹ درصد تحقق جایگاه سی ام را در کشور دارا است، سهم مازندران از وصول درآمدهای مالیاتی در سال جاری ۸۸ درصد بود.

فتح الله پور با عنوان اینکه ۸۴.۵ درصد درآمدهای مالیاتی در ۱۰ ماه محقق شد که ۳.۵ درصد از میانگین کشوری عقب تر هستیم، گفت: درصد رشد تحقق درآمد مازندران ۳۷ درصد و عقب تر از کشور بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران تصریح کرد: در ۱۱ ماهه امسال رشد وصولی به هشت هزار و ۴۶۳ میلیارد تومان رسید که ۹۰.۴ درصد برنامه تحقق یافت و رشد آن به ۴۰ درصد رسیده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با اظهار اینکه ۸۶ درصد درآمد مالیاتی محقق شد، سهم مالیات مستقیم چهار هزار و ۹۹۴ میلیارد تومان با رشد ۴۶ درصد و تحقق ۸۲ درصد بود و دو هزار و ۷۷۷ میلیارد مالیات غیرمستقیم محقق شد.

وی کل مالیات وصولی را هفت هزار و ۷۷۱ میلیارد تومان با رشد ۳۷ درصدی و تحقق ۸۶ درصدی بیان کرد.

کد خبر 6040323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha