۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۲۱

فرمانده پلیس راه کشور:

تصادفات کامیون در اصفهان بیش از میانگین کشوری است

تصادفات کامیون در اصفهان بیش از میانگین کشوری است

اصفهان - فرمانده پلیس راه کشور گفت: میانگین تصادفات کامیون‌ها در استان اصفهان بیش از میانگین کشور است از این رو مقرر شد توجه ویژه‌ای به اقدامات این حوزه انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مؤمنی بعد از ظهر چهارشنبه در شورای راهبری تصادفات استان اصفهان ضمن اشاره به اهمیت راه‌های استان در مرکز کشور، اظهار کرد: اقدامات بسیاری در حوزه ایمنی راه‌های کشور و استان اصفهان باید انجام شود که بخشی از آنها سلبی و بخش دیگر ایجابی هستند.

وی با اشاره به تأکید بر انجام اقدامات سلبی و ایجابی توأم با یکدیگر، ادامه داد: در این خصوص پیشنهاداتی را مدیریت استان اصفهان مطرح کرد و به مصوبات قابل قبولی نیز دست یافتیم تا راه‌های ایمنی را داشته باشیم.

سردار مؤمنی خاطرنشان کرد: میانگین تصادفات کامیون‌ها در استان اصفهان بیش از میانگین کشور است از این رو مقرر شد توجه ویژه‌ای به اقدامات این حوزه انجام شود.

وی متذکر شد: در استان اصفهان شاهد ۴ کیلومتر افزایش سرعت نسبت به میانگین کشوری هستیم که بیشتر در آزادراه‌های استان اتفاق می‌افتد.

فرمانده پلیس راه کشور افزود: برای کنترل این موضوع مقرر شد سامانه‌های دوربین کنترل سرعت در استان تقویت و فعال شوند.

وی اظهار کرد: به صورت میانگین در همین دو ساعتی که این نشست به طول انجامید تقریباً پنج نفر از هموطنان در اثر تصادفات جان باختن و ده‌ها نفر نیز مجروح شدند.

فرمانده پلیس راه کشور ادامه داد: ذکر این نکات می‌تواند حساسیت موضوع را بر همگان روشن کند.

سردار مؤمنی عنوان کرد: پس از ۱۰ سال در دولت سیزدهم برای نخستین بار شورای عالی ترافیک کشور با ریاست، رئیس جمهور برگزار شد و درصدد هستیم به آمار قابل قبولی از کاهش جانباختگان تصادفات دست یابیم.

کد خبر 6040488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha