۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۳۷

استاندار خراسان جنوبی:

زیرساخت‌های شعب اخذ رأی خراسان جنوبی ارزیابی شود

زیرساخت‌های شعب اخذ رأی خراسان جنوبی ارزیابی شود

بیرجند-استاندار خراسان جنوبی گفت: فرمانداران زیرساخت‌های برق، گاز، تلفن و اینترنت شعب اخذ رأی را به صورت موردی بررسی کنند تا مشکل خاصی در این زمینه قبل از آغاز روند رأی گیری نداشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت ظهر چهارشنبه در ستاد انتخابات خراسان جنوبی که در شهرستان فردوس و با حضور ویدئو کنفرانسی فرمانداران استان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون با تمهیدات صورت گرفته در روند انتخابات خراسان جنوبی مشکلی نداشته‌ایم اما نباید از موضوعات امنیتی به سادگی عبور کنیم.

استاندار خراسان جنوبی وی افزود: انتظار بنده این است که همچنان روی موضوعات و مؤلفه‌های امنیتی حساسیت و ظرافت لازم را داشته باشید، امیدواریم با این اقدام انتخاباتی خوب، سالم و پاک را در استان شاهد باشیم.

قناعت با اشاره به اینکه ستاد انتخابات تاکنون به صورت مستمر و جدی و بی وقفه برگزار شده و برنامه‌ریزی های لازم صورت گرفته است، عنوان کرد: در خراسان جنوبی ۷۶۶ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده که از این تعداد ۴۱۳ شعبه ثابت است، لذا انتظار می‌رود گاز، برق و زیرساخت ارتباطی به نحو احسن در آن پایدار باشد

وی تأکید کرد: شواهد و قرائن حکایت از این دارند که درصد مشارکت مردم استان در انتخابات جمعه بالا ست و ان شاء الله شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری خواهیم بود.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: انتظار این است که دست‌اندرکاران انتخابات همچنان که تاکنون به عنوان مجریان انتخابات، بی‌طرفانه و هوشمندانه عمل کرده‌اند از این پس هم بی طرفی خود را حفظ کنند.

به گفته وی؛ این انتخابات یک انتخابات معمولی نیست بلکه میدان جنگ با دشمن است و باید کاری کنیم که همه ما در این آزمون نمره قبولی را کسب کنیم.

کد خبر 6040498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha