۹ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۱۰

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس:

دستگاه قضا در صیانت از آرا انتخاباتی مردم با هیچ احدی تعارف ندارد

دستگاه قضا در صیانت از آرا انتخاباتی مردم با هیچ احدی تعارف ندارد

شیراز - دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس گفت: دستگاه قضائی فارس و کشور در صیانت از آرا انتخاباتی و اجرای دقیق مقررات با هیچکس تعارف ندارد و اعمال نظارت‌های قضائی را به صورت جدی انجام می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مصطفی بحرینی در جلسه هماهنگی مسئولان قضائی استان فارس که با حضور رئیس کل دادگستری فارس رؤسا و دادستان‌های ۵۰ حوزه قضائی استان فارس با هدف توجیه و تبیین آخرین اقدامات حوزه‌های قضائی در جهت تأمین امنیت انتخابات به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت: دستگاه قضائی فارس و کشور اعمال نظارت‌های قضائی را به صورت جدی انجام می‌دهد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با تشریح جزئیات اقدامات دادستان‌های حوزه‌های قضائی در جهت تأمین امنیت کامل در حوزه‌های انتخابیه بر توجیه نیروهای ضابط توسط دادستان‌ها تأکید کرد و خاطر نشان ساخت: شرح وظایف ضابطین جز به جز تعیین و ابلاغ شده است اما نظارت دادستان‌ها بر عملکرد صحیح و قانونی ضابطین امری ضروری است.

سید مصطفی بحرینی هدف اصلی در اعمال نظارت‌های قضائی را صیانت از آرا مردم خواند و تصریح کرد: دستگاه قضائی در اجرای دقیق مقررات با هیچکس تعارفی ندارد.

کد خبر 6040692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha