۹ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۴۲

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس:

جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی استان فارس باز و تردد روان است

جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی استان فارس باز و تردد روان است

شیراز - مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس در آخرین گزارش از وضعیت جاده‌های استان فارس گفت: هم اکنون تردد در راه‌های مواصلاتی و جاده‌های استان فارس روان و بدون مشکل در جریان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید احمدی در تشریح وضعیت محورهای مواصلاتی استان فارس بیان کرد: با وجود بارش نسبتاً خوب امروز باران در استان فارس و همچنین بارش برف خفیف در برخی محورهای مواصلاتی استان، هم‌اکنون تردد در جاده‌های فارس روان است و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: در محورهای منتهی به دشت آزادگان در ممسنی، گردنه شول سپیدان، گردنه موک فیروزآباد و تنگ ابوالحیات شهرستان کوهچنار شاهد بارش برف خفیف هستیم.

وی افزود: در محورهای منتهی به شیراز داراب، فسا، استهبان، فراشبند، کوار، فیروزآباد، کازرون، کوهچنار، قیر و کارزین و جهرم هم باران می‌بارد.

بعد از ظهر امروز نیز مدیرکل هواشناسی استان فارس اعلام کرد: بیشترین میزان بارندگی سامانه اخیر در استان فارس تا بعد از ظهر چهارشنبه در قیر و کارزین با ۱۰ میلی‌متر و کورده خنج با ۹ و یک دهم میلی‌متر بوده و در شهر شیراز ۳ و ۷ دهم میلی‌متر باران بارید.

گفتنی است جمع بارندگی زراعی استان امسال رقم زیاد نبود و استان فارس سال نسبتاً کم بارشی را پشت سر گذراند و این امیدواری وجود دارد که در روزهای اخیر شاهد برف و باران بیشتری باشیم.

کد خبر 6040697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha