۹ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۴۴

دادستان کرمانشاه:

۲۸ پرونده تخلف انتخاباتی در کرمانشاه/ فضای انتخاباتی پرشوری داریم

۲۸ پرونده تخلف انتخاباتی در کرمانشاه/ فضای انتخاباتی پرشوری داریم

کرمانشاه- دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از تشکیل ۲۸ پرونده تخلف انتخاباتی در استان کرمانشاه خبرداد و گفت: فضای انتخاباتی پرشوری در کرمانشاه داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا کریمی در جمع خبرنگاران با اشاره به فاصله زمانی یک روزه تا زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اظهار کرد: از چندماه پیش مجموعه مدیران ارشد و دستگاه‌های اجرایی استان با تلاش زیادی مقدمات لازم را برای برگزاری یک انتخابات باشکوه در استان فراهم کرده اند.

وی افزود: طی این مدت فرآیندهای انتخابات به خوبی در استان طی شد و در یک هفته اخیر هم که تبلیغات کاندیداها آغاز شده، فضای پرشور و نشاطی را در استان شاهد بوده ایم.

دادستان کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: طبق رصدهای صورت گرفته بسیاری از کاندیداها و ستادهای انتخاباتی در یک فضای آرام و بدور از تنش به تبلیغ پرداختند که جای قدردانی دارد.

وی در ادامه به برخی از تخلفات انتخاباتی در این ایام هم اشاره کرد و گفت: متأسفانه طی این مدت ۲۸ پرونده تخلف انتخاباتی در دادسرای کرمانشاه تشکیل شد که شش فقره آن مربوط به مدیران دستگاه‌های اجرایی بوده است.

کریمی خاطرنشان کرد: از این تعداد چند پرونده به دلیل تخلف انتخاباتی کاندیداها بوده و ۱۳ پرونده هم مربوط به تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی است.

دادستان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه کاندیداها تنها تا ساعت ۸ صبح فردا فرصت تبلیغ دارند، اعلام کرد: باتوجه به اینکه از ساعت ۸ صبح فردا تبلیغات کاندیداها ممنوع است، هیچ کاندیدایی حق تبلیغات ندارد.

وی همچنین از فراهم بودن بسترها برای برگزاری یک انتخابات امن، پرشور و رقابتی در کرمانشاه هم خبرداد و گفت: مردم ما بارد یگر با حضور حداکثری در انتخابات تمام توطئه‌های دشمنان را نقش برآب می‌کنند و در تعیین سرنوشت خود نقش آفرین خواهند بود.

کریمی در پایان ضمن دعوت از مردم کرمانشاه برای حضور در پای صندوق‌های رأی، اعلام کرد: مردم شهید پرور کرمانشاه همواره در طول سالهای گذشته ثابت کرده اند که پای آرمان‌های این انقلاب، شهدا و امام شهدا ایستاده اند و اینبار هم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی خاری در چشم دشمنان خواهند شد.

کد خبر 6040856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha