۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۵۰

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

مسجدمحوری از اولویت‌های سال آینده ارشاد اسلامی کرمانشاه است

مسجدمحوری از اولویت‌های سال آینده ارشاد اسلامی کرمانشاه است

کرمانشاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به مسجد محوری در فرهنگسازی محلی گفت: مسجدمحوری از اولویت‌های سال آینده ارشاد اسلامی کرمانشاه است.

به گزارش خبرنگار مهر، پوریا جلالی شامگاه چهارشنبه در جلسه هم‌اندیشی با معاونان فرهنگی دانشگاه‌های استان کرمانشاه که در سالن جلسات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، اظهار کرد: ارتباط مستمر و پیوسته دانشگاه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌تواند زمینه‌ساز رخدادهای مهمی باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: جای خالی دانشگاه فرهنگ و هنر در کرمانشاه احساس می‌شود که طی روزهای آینده جلساتی را حضور مسئولان برای این موضوع خواهیم داشت.

وی بیان کرد: ارتباط بین دانشگاه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باید تقویت شود و تا زمانیکه هم‌افزایی کامل بین دانشگاه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه ایجاد نشود، نمی‌توان انتظار داشت اقدامات فرهنگی پایداری در استان به وقوع بپیوندد.

جلالی ادامه داد: دانشگاه‌ها به عنوان مراکز علمی اگر مورد غفلت قرار بگیرد قطعاً صدمات آن شامل تمام بخش‌های جامعه می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه آمادگی دارد تا هنرمندان دانشگاهی را به صندوق هنر معرفی کند تا آنها از مزایای آن بهره‌مند شوند.

جلالی تصریح کرد: یکی از اتفاقاتی که می‌تواند به کمک اداره فرهنگ و ارشاد محقق شود عرضه تولیدات فرهنگی است و این موضوع تنها مربوط به عرضه به بازار نیست بلکه این نهاد می‌تواند به دیده شدن تولیدات کمک کند و هیچ موضوعی برای یک هنرمند به اندازه دیده شدن آثار با اهمیت نیست.

وی ادامه داد: در بودجه سال آینده سه موضوع مسجد محوری، توجه به مناطق حاشیه‌نشین و کادرسازی در اولویت ویژه قرار گرفته است و امسال نیز سعی کرده‌ایم رویدادهای هنری را به میان مردم ببریم.

کد خبر 6041000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha