۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۴۷

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی همدان:

بانوان محور هدایت خانواده به سمت انتخاب اصلح هستند

بانوان محور هدایت خانواده به سمت انتخاب اصلح هستند

همدان-عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بانوان محور هدایت خانواده به سمت انتخاب اصلح هستند و قطعاً بانوان در بنیان خانواده می‌توانند برای تبیین شاخص‌های انتخابات موثر باشند.

محدثه شکری پور در گفت وگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: از آنجا که بانوان محور و بنیاد یک خانواده هستند و این مادران هستند که می‌توانند خانواده‌ها را به سمت و سویی و صراطی که درست هست هدایت کنند و نقش هدایتگری در خانواده به عهده مادران هست قطعاً می‌توانند در زمینه افزایش مشارکت خانواده در انتخابات بسیار مؤثر باشند.

وی یادآور شد: مادران می‌توانند مادری را برای وطن خود انجام دهند همچنین دختران رأی اولی در آینده همین مادرانی خواهند بود که در اصل نقش‌های مهم را برای جامعه تعریف خواهند کرد.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: همین مادران می‌توانند فرزندان خود را قوی و توانا پرورش دهند و کشور و جامعه را با یک نسل محکم و قوی در پیشبرد اهداف خود جلو ببرند.

شکری پور تصریح کرد: دختران رأی اولی ما از اکنون باید شروع کنند و با مشارکت سیاسی خود در ساخت کشور نقش داشته باشند و این حق در کشور ما به جوانان داده شده است و این نقش را در آینده می‌توانند بزرگ و بزرگ‌تر کنند گرچه این حضور در انتخابات خود نقش کمی نیست و هر رأی می‌تواند سرنوشت یک کشور را تغییر دهد.

وی با اشاره به اینکه هر رأی یک سرنوشت جدید برای کشور ما به وجود می‌آورد افزود: این را اگر مادران و دختران رأی اولی باور کنند قطعاً در پیشبرد اهداف کشور مفید واقع خواهند شد و نام مؤثری را در این زمینه محکم و استوار خواهند برداشت.

کد خبر 6041104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha