۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۰۳

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

صنایع گاز و نفت استان بوشهر از شاهین و ایرانجوان حمایت کنند

صنایع گاز و نفت استان بوشهر از شاهین و ایرانجوان حمایت کنند

بوشهر- رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: صنایع گازی و نفتی استان حمایت تیم‌های شاهین و ایرانجوان را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر پنج شنبه در دیدار با رؤسا هیأت‌های ورزشی و ورزشکاران ملی پوش استان بوشهر، اظهار داشت: یکی از رسالت‌های مهم ورزش انسجام ملت‌ها و آحاد جامعه است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه مسؤولان به ورزشکاران و قهرمانان ورزشی نگاه ویژه ای داشته باشند، گفت: توجه به مقوله ورزش سلامتی جامعه را به دنبال دارد و جامعه را به سمت شادی و نشاط سوق می‌دهد.

نماینده استان در مجلس خبرنگاران رهبری با بیان اینکه مردم بوشهر چشم امیدشان به تیم‌های فوتبال استان است، افزود: صنایع گازی و نفتی استان همگی باید نگاه عمیقی به تیم‌های ورزشی استان به ویژه قهرمانان و جوانان داشته باشند.

صنایع گاز و نفت استان بوشهر از شاهین و ایرانجوان حمایت کنند

وی ادامه داد: جوانان بوشهری علاقمندی زیادی به رشته فوتبال دارند لذا باید به تیم‌های ریشه دار شاهین و ایرانجوان مورد حمایت قرار بگیرند تا پویایی ورزش خصوصاً رشته فوتبال را داشته باشیم.

حسینی بوشهری عنوان کرد: بدون حمایت و کمک صنایع گازی و نفتی هیچ باشگاه و تیمی نمی‌تواند ادامه دهد.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: ملت ما و جامعه ورزشی در ۱۱ اسفندماه با حضور در پای صندوق‌های رأی حماسه دیگری خلق خواهند کرد و با هر رأی خود مشتی در دهان دشمنان خواهند زد.

کد خبر 6041209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha