۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۱۸

استاندار خوزستان:

مسوولان در صورت جانبداری از داوطلبان انتخابات عزل می‌شوند

مسوولان در صورت جانبداری از داوطلبان انتخابات عزل می‌شوند

اهواز- استاندار خوزستان گفت: در صورتی که به صورت مستند مشخص شود هر یک از مسوولان اجرایی از داوطلبان جانبداری داشته‌اند، این افراد بلافاصله از سمت خود عزل خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب ظهر امروز پنجشنبه در نشست ستاد انتخابات استان خوزستان تاکید کرد: به همه دست‌اندرکاران ناظر و مجری انتخابات خدا قوت و خسته نباشید، می‌گویم چرا که یک کار بزرگ و جهادی در این چند ماه تحت هدایت مقام معظم رهبری انجام شده است.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه امید است شاهد انتخاباتی امن و سالم باشیم، اضافه کرد: در زمینه تمهیدات اجرایی، فنی و امنیتی برگزاری انتخابات هیچ‌گونه غفلتی صورت نگیرد.

حسینی محراب با اشاره به اینکه حفاظت از صندوق‌ها و سالن‌های تجمیع رأی با هدایت فرمانداری برای پیشگیری از تخلفات احتمالی بسیار مهم است، اظهار کرد: حضور به موقع و بدون تأخیر عوامل اجرایی، نظارتی، فراجا و بسیج در محل شعب و مراکز اجرایی انتخابات برای جلوگیری از هر گونه خلل یا تأخیر در روند برگزاری انتخابات مورد تاکید جدی ما است.

استاندار خوزستان عنوان کرد: حضور بازرسان وزارت کشور در صندوق‌ها مورد تاکید وزیر کشور است و این بازرس‌ها باید توجیه باشند که بر تخلفات احتمالی نظارت داشته باشند اما در روند اجرایی انتخابات مداخله‌ای نداشته باشند.

نماینده عالی دولت در خوزستان تصریح کرد: در صورتی که به صورت مستند مشخص شود هر یک از مسئولان اجرایی از داوطلبان جانبداری داشته‌اند، این افراد بلافاصله از سمت خود عزل خواهند شد.

کد خبر 6041212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha