۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۰۱

عضو شورای شهر مشهد عنوان کرد؛

استفاده از ظرفیت و ایده نوجوانان برای پیشرفت کشور

استفاده از ظرفیت و ایده نوجوانان برای پیشرفت کشور

مشهد- عضو شورای شهر مشهد با اشاره به اینکه نوجوانان نقش اساسی در پیشرفت کشور دارند، گفت: نظرات و ایده‌های نوجوان بسیار مؤثر و کارامد است و باید از ظرفیت آنها بهره بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید طهوریان عسگری صبح پنجشنبه در گردهمایی بزرگ آینده سازان جوان (نمایندگان آتیه ساز فرماندار در شعب اخذ رأی) با حضور فرماندار مشهد مقدس و سایر مسؤولان شهری و استانی خطاب به نوجوانان به عنوان نماینده فرماندار در شعب اخذ رأی اظهار کرد: حضور شما در انتخابات بسیار مهم است.

عضو شورای شهر مشهد بیان کرد: فرماندار مشهد، طرح بسیار خوبی برای حضور نوجوانان در عرصه انتخابات اجرایی کرد. ما باید حامی این قشر باشیم و از ظرفیت‌های جدید و جوان استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه انتخابات بسیار در پیشرفت و سرنوشت کشور مؤثر است، گفت: آینده در دست جوانان است و آنها کشور را آباد می‌کنند. پشتکار و همت شما بسیار در پیشرفت کشور مؤثر است.

طهوریان عسگری افزود: اگر قرار است شما مدافع حرم باشید خود این حضور در انتخابات به مثابه مدافع حرم است؛ چرا که شما می‌توانید افراد را پای صندوق رأی بیاورید.

عضو شورای شهر مشهد خطاب به نوجوان گفت: نظرات و ایده‌های شما بسیار مؤثر و کارآمد است و من افتخار می‌کنم که به عنوان مشاور از شما بهره بگیریم و پیشنهادهای شما را اجرایی کنیم.

کد خبر 6041226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha