۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۱۶

دبیر حزب مؤتلفه اردبیل:

انتخابات باشکوه کمر دشمن را می‌شکند

انتخابات باشکوه کمر دشمن را می‌شکند

اردبیل- دبیر حزب مؤتلفه استان اردبیل گفت: انتخابات باشکوه ثمره اعتماد و اعتبار نظام اسلامی است و این حضور گرم می‌تواند کمر دشمن را بشکند.

جلیل قدیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در ماه‌های اخیر در کنار سایر احزاب ارزشی و انقلابی، حزب مؤتلفه نیز با طرح دیدگاه‌های خود سعی کرد تا از کاندیداهای دارای صلاحیت و شایستگی دعوت کرده و با بررسی کارنامه، سلائق و تجربیات آنها زمینه انتخاب و معرفی هفت کاندیدای مورد تأیید حزب را در کنار سایر احزاب اصولگرا به صورت منسجم فراهم آورد.

وی تصریح کرد: در همه حوزه‌های انتخابیه هفت کاندیدای منتخب شورای ائتلاف در سطح استان معرفی شد تا با اعتماد و رأی بالای مردم این کاندیداها راهی مجلس شورای اسلامی شده و زمینه حل مشکلات و نارسایی‌های مردم را به ویژه در حوزه اقتصادی با قوانین و مقررات شایسته فراهم کنند.

دبیر حزب مؤتلفه استان اردبیل گفت: دشمن ماه‌ها است که عدم حضور مردم و رأی ندادن آنها را به عنوان یک حرکت گسترده در سطح کشور تبلیغ و ترویج می‌کند اما از این اصل غافل است که این ملت در صحنه‌ها و برهه‌های مختلف دشمنان را کیش و مات کرده است.

قدیمی افزود: ۱۱ اسفند میدان تبلور قدرت و عظمت این ملت در همایش همبستگی و صلابت روزافزون است و مشارکت بالای مردم در پای صندوق‌های رأی برای نظام اسلامی قدرت نرم را تولید خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هر قدر مشارکت مردم در صحنه انتخابات بالا باشد، به همان میزان دشمنان از مواضع خصمانه خود عقب‌نشینی کرده و زمینه شکل‌گیری مجلسی مقتدر و در رأس امور فراهم می‌آید.

دبیر حزب مؤتلفه استان اردبیل اضافه کرد: در ۴۵ سال گذشته این ملت با حضور در انتخابات و انتخابی اصلح سعی کرده تا بالاترین سطح دموکراسی واقعی را بر پایه شایسته‌سالاری و مردم‌سالاری به نمایش بگذارد و قطعاً در حل مشکلات این کشور شکل‌گیری مجلسی قوی می‌تواند عظمت ۲ چندانی را به همراه آورد.

کد خبر 6041405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha