۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۱۲

گچسارانی‌ها به روند پیروزی‌های سپاهان نوین پایان دادند

گچسارانی‌ها به روند پیروزی‌های سپاهان نوین پایان دادند

اصفهان - تیم هندبال سپاهان نوین در هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال، بازی را به تیم هندبال نفت و گاز گچساران واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم هندبال سپاهان نوین در هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال امروز _پنج‌شنبه دهم اسفندماه_ از ساعت ۱۶ در سالن ۲۵ آبان رو در روی نفت و گاز گچساران به میدان رفت که در نهایت این دیدار جذاب با نتیجه ۲۰ بر ۱۹ به نفع گچسارانی‌ها تمام شد.

حمید ربانی‌کیا سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در رابطه با این پیروزی، اظهار کرد: به هر دو تیم تبریک می‌گویم. دو امتیاز این مسابقه را گرفتیم، اما بازیکنانم در حمله عملکرد خوبی نداشتند. سپاهان نوین کادر خیلی خوبی دارد و در آینده از این تیم بیشتر خواهید شنید زیرا جوان هستند و روند خوبی راهم تا اینجای لیگ در پیش گرفتند.

وی ادامه داد: چند بازیکن مصدوم داریم که امیدواریم در هفته‌های آینده به تیم اضافه شوند. روزی که برای تمدید قرار داد به باشگاه رفتم، طبق صحبتی که داشتیم هدف ما حفظ تیم در لیگ برتر است، اما در حال حاضر در رده پنجم جدول قرار داریم. تیم من تشکیل شده از بازیکنان با تجربه و جوان است که انتظار بیشتری از آن‌ها دارم.

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران با بیان اینکه آرزوی سلامتی برای همه بازیکنان دارم، گفت: چندین سال. در ورزش بودم، پیروزی و شکست زیاد دیدم و تنها چیزی که می‌ماند سلامتی است. متأسفانه در فصل جاری بازیکنان زیادی در لیگ برتر هندبال دچار پارگی رباط شدند که بابت آن ناراحت هستم.

احسان آر پناهی بازیکن تیم هندبال نفت و گاز گچساران در خصوص پیروزی مقابل سپاهان نوین، تصریح کرد: بازی سخت و نزدیکی بود، مربیان هر دو تیم از بهترین‌ها در لیگ ایران هستند. قبل از سفر به اصفهان تمرینات خوبی داشتیم و روی نقاط ضعف سپاهان نوین کار کرده بودیم، اما احساس نمی‌کردیم مسابقه اینقدر نزدیک پیش برود.

وی ادامه داد: لیگ خوبی داریم، در آینده تیم ما بهتر خواهد شد و امیدواریم روی سکو قرار بگیریم.

کد خبر 6041428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha