۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۰۳

مدیرکل راهداری البرز خبر داد؛

آماده باش راهداری البرز تا آخرین ساعت برگزاری انتخابات

آماده باش راهداری البرز تا آخرین ساعت برگزاری انتخابات

کرج- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از آماده باش راهداری البرز تا آخرین ساعت برگزاری انتخابات خبر داد.

علی زندی فر در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از اواسط صبح پنج شنبه بارش‌ها در استان البرز متوقف شد اما در قسمت‌هایی شاهد وقوع کولاک بودیم، عنوان کرد: نیروهای راهداری از اول صبح پاکسازی محورهای البرز به ویژه مناطق کوهستانی مانند بالا طالقان و پایین طالقان، مناطق روستایی گچسر، بخش چندار ساوجبلاغ و اشتهارد را آغاز کردند.

وی بیان کرد: نیروهای راهداری تاکنون مشغول پاکسازی محورهای البرز بودند و طی تماسی که با فرمانداران و بخشداران مناطق مذکور داشتیم، در حال حاضر هیچ راه مسدودی در استان نداریم. با توجه به برودت هوا و یخ زدگی در سطح محورها، نیروهای راهداری فردا جمعه از اوایل صبح پاکسازی و نمک پاشی محورها را آغاز و در صورت مسدود شدن محوری با کولاک، آن را بازگشایی می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به اینکه از ساعت هشت صبح فردا محورهای استان برای انتقال صندوق‌ها به شعب اخذ رأی آماده هستند، از آماده باش راهداری البرز تا آخرین ساعت برگزاری انتخابات خبر داد و عنوان کرد: از مردم استان درخواست می‌شود با شور و اشتیاق پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و در تعیین سرنوشت آینده کشور سهیم باشند.

کد خبر 6041469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha