۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱:۰۷

یک مقام مسوول در راه‌ و شهرسازی استان زنجان:

۲۲ هزار نفر برای دریافت وام ودیعه مسکن در زنجان ثبت نام کردند

۲۲ هزار نفر برای دریافت وام ودیعه مسکن در زنجان ثبت نام کردند

زنجان -رییس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌ و شهرسازی استان زنجان گفت: بیش از ۲۲ هزار نفر از سال گذشته تاکنون برای دریافت وام ودیعه مسکن در استان ثبت نام کردند.

یه گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد کردلو با بیان اینکه از سال ۹۹ روند ثبت نام در تسهیلات ودیعه مسکن آغاز شد، افزود: طی سال ۹۹ بیش از ۱۳ هزار و ۹۱۶ نفر ثبت نام و چهار هزار و ۸۸ نفر وام ودیعه مسکن را دریافت کردند که مبلغ پرداختی بیش از ۶۱۱ میلیارد و ۸۹۵ میلیون ریال بوده است.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ هم ۲۲ هزار و ۷۰۹ نفر ثبت نام کردند، اضافه کرد: در این میان سه هزار و ۴۱۷ نفر موفق به دریافت وام ودیعه مسکن شدند که مبلغ پرداختی بیش از ۸۵۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بوده است.

کردلو تاکید کرد: پرداخت وام ودیعه مسکن منوط به دارا بودن سه شرط است و متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متأهل یا سرپرست خانوار و در حال حاضر فاقد مالکیت و دارای اجاره‌نامه رسمی و ثبت شده در سامانه املاک و مستغلات باشند.

رییس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان به تداوم ثبت نام تسهیلات ودیعه مسکن در استان اشاره کرد و گفت: هم استانی ها می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به آدرس http://saman.mrud.ir مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

کردلو خاطر نشان کرد : میزان تسهیلات ودیعه مسکن برای متقاضیان واجد شرایط در استان زنجان به حداکثر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با بازپرداخت پنج ساله افزایش یافته است و مستاجرینی که از تسهیلات ودیعه مسکن تاکنون استفاده نکردند برای دریافت تسهیلات بانکی مذکور در اولویت هستند.

کد خبر 6041560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha