۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۵۶

رئیس ستاد انتخابات لرستان مطرح کرد؛

اختصاص تعرفه لازم برای همه شعب اخذ رأی لرستان

اختصاص تعرفه لازم برای همه شعب اخذ رأی لرستان

خرم‌آباد - رئیس ستاد انتخابات لرستان از اختصاص تعرفه لازم برای همه شعب اخذ رأی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان یاوری با حضور در ستاد انتخابات لرستان در سخنانی با بیان اینکه خدا را شکر فرایند انتخابات در لرستان بدون هیچ مشکلی آغاز شده است، اظهار داشت: البته همکاران ما برای اخذ رأی از دو ساعت قبل از شروع فرایند انتخابات در شعب اخذ رأی حضور پیدا کرده‌اند.

وی گفت: همچنین در بعضی شعب اخذ رأی دوردست و صعب‌العبور، عوامل اجرایی انتخابات از دو روز پیش حضور پیدا کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با اشاره به‌پیش بینی هزار و ۶۵۴ شعبه اخذ رأی در لرستان، عنوان کرد: در همه شهرستان‌ها فرایند انتخابات آغاز شده و در مجموع ۳۰ هزار عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی و انتظامی کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

یاوری با بیان اینکه در لرستان قریب به یک میلیون و ۵۴۴ هزار نفر واجد شرایط رأی‌دادن هستند، اظهار داشت: برای برگزاری انتخابات چهاراصل مدنظر مقام معظم رهبری شامل مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت را مدنظر خواهیم داد.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه در ایام تبلیغات انتخاباتی هیچ‌گونه مسئله امنیتی که منجر به حادثه‌ای در استان شده باشد را نداشتیم، عنوان کرد: علی‌رغم اینکه مردم در آن شور انتخاباتی حضور داشتند، ما مسئله خاصی نداشتیم.

رئیس ستاد انتخابات لرستان، تأکید کرد: البته این امر نیز برآمده از درک بالا و بصیرت بالای مردم عزیز استان و در کنار آن تلاش و زحمت عوامل نظامی و انتظامی است که فضای رقابتی سالم را فراهم کرده‌اند.

یاوری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه امیدواریم همین فضای امن و آرام در قریب به ۱۰ ساعت وقت قانونی انتخابات را شاهد باشیم، افزود: پیش‌بینی می‌کنیم که این وقت در استان تمدید شود.

وی گفت: تعرفه‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نیز تجمیع شده، کسانی که به شعب اخذ رأی مراجعه می‌کنند یک‌بار از آنها ثبت‌نام به عمل می‌آید و تعرفه در اختیار آنها قرار داده می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات، عنوان کرد: تعرفه‌ها نیز به لحاظ ضریب امنیتی از بالاترین سطح برخوردار است، امیدواریم مسئله خاصی در جهت تأمین تعرفه برای صندوق‌های اخذ رأی نداشته باشیم، پیش‌بینی‌های لازم صورت‌گرفته، به تعداد کافی تعرفه در اختیار حوزه‌های انتخابیه، فرمانداری و بخشداری‌ها قرار داده شده است، احیاناً کمبود تعرفه‌ای داشته باشیم، بلافاصله تدابیری اندیشیده شده که در این جهت مشکلی نداشته باشیم.

کد خبر 6041649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha