۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۰۰

رییس کل دادگستری اردبیل:

رأی دادن همپای نماز ارج و قرب دارد

رأی دادن همپای نماز ارج و قرب دارد

اردبیل- رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: رأی دادن همچون نماز دارای ارج و قرب است و مؤمنان باید به تکلیف شرعی و دینی خود به موقع عمل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو پیش از ظهر جمعه در جریان حضور در شعبه اخذ رأی مهدیه اردبیل در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جشن ملی امروز به تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در سطح کشور در حال برگزاری است و ما شکوه حضور مردم و صلابت آنها را در صیانت و پشتیبانی از نظام شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: مردم دلاور، شجاع و ولایتمدار اردبیل مصمم هستند تا امروز گوشه‌هایی از صلابت و اقتدار خود را در قالب حضور باشکوه در شعب اخذ رأی به نمایش بگذارند و به تکلیف شرعی، ملی و دینی خود عمل کنند.

رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: همان طوری که نماز اول وقت دارای ارج و قرب بسیار است، رأی دادن به موقع نیز چنین پاداشی را به همراه دارد و قطعاً با تأسی از مقام معظم رهبری مردم این استان نیز در اولین ساعات رأی‌گیری در شعب اخذ رأی حاضر شده و به رغم سرمای هوا سعی می‌کنند تا رأی خود را در سریع‌ترین زمان به فرد اصلح در صندوق‌ها بریزند.

حجت‌الاسلام کثیرلو با قدردانی از حضور گسترده مردم در ۲ ساعت سپری شده از زمان رأی‌گیری افزود: همچنان تا آخر امشب صحنه‌هایی از این عظمت و بالندگی را در دفاع از انقلاب شاهد خواهیم بود تا مردم ثابت کنند همچنان پای نظام و انقلاب هستند و انتظار می‌رود منتخبان مجلس شورای اسلامی و خبرگان نیز به تأسی از این حضور احساس تکلیف بیشتری کرده و در دفاع از حق مردم تلاش کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری از رأی مردم به عنوان حق‌الناس یاد کرده و تمام عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، دادگستری استان و مجموعه انتظامی و اطلاعاتی سعی می‌کنند تا با حفظ آرامش و امنیت کامل انتخاباتی بدون خدشه وارد و زمینه رضایتمندی مردم را فراهم کنند.

حجت‌الاسلام کثیرلو اضافه کرد: دادگستری استان تمام مسائل پیرامونی انتخابات را رصد می‌کند و با هرگونه تخلف و گزارش‌های ارائه شده برخورد کرده و اجازه نخواهند داد تا به امنیت و صلابت انتخابات خدشه‌ای وارد شود.

رییس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: در دفاع از این حق‌الناس باید آگاهانه در صحنه باشیم و با راهکارهای پیشگیرانه اجازه ندهیم تا کوچک‌ترین تخلف به اصل امنیت و سلامت انتخابات خدشه وارد کند.

کد خبر 6041934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha