۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۰۱

امام جمعه آرادان:

فرصت ادای قضا در انتخابات نیست/ مردم در مشارکت تعجیل کنند

فرصت ادای قضا در انتخابات نیست/ مردم در مشارکت تعجیل کنند

آرادان- امام جمعه آرادان بابیان اینکه فرصت ادای قضا در فرصت از دست رفته برای حضور در انتخابات نیست، گفت: مردم در مشارکت انتخابات تعجیل کنند.

حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ملت بزرگوار ما به اهمیت و حساسیت انتخابات کاملاً واقف هستند، ابراز داشت: قطعاً حضوری پرشور را از مردم شاهد خواهیم بود.

وی ضمن بیان اینکه امروز دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان و همچنین دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی نظاره گر مردم بصیر، آگاه و زمان شناس ایران عزیز هستند، افزود: قطعاً همانند سنوات گذشته رو سیاهی از آن بدخواهان نظام خواهد بود.

امام جمعه آرادان ضمن بیان اینکه حضور در انتخابات برای خنثی سازی توطئه‌های دشمن ضروری است، ابراز داشت: بیاییم با حضور حداکثری در انتخابات دوستان را خوشحال و دشمنان را ناامید و مأیوس کنیم.

شریفی نیا در ادامه تصریح کرد: اگر نماز و روزه خدای نکرده از دست برود، فرصت قضا دارد ولی اگر از شرکت در انتخابات که نشانه اطاعت از نایب امام زمان است باز بمانیم، دیگر فرصت قضا نیست.

وی افزود: کسانی که در روز عاشورا از حمایت و دفاع از حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام کوتاهی کردند و دچار خسارت عظیم شدند، لذا با عدم شرکت در انتخابات دچار حسرت و اندوه خواهیم شد و فردای قیامت در مقابل امام راحل و شهدای عالی مقام شرمنده می‌شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا امام جمعه آرادان صبح امروز جمعه با حضور در مدرسه ابتدایی سمیه رأی خود را به صندوق انداخت.

کد خبر 6041960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha