۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۲۵

دادستان اردبیل:

تخلفی از روند انتخابات گزارش نشده است

تخلفی از روند انتخابات گزارش نشده است

اردبیل- دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل گفت: با گذشت ۲ ساعت از آغاز رأی‌گیری هنوز گزارشی از تخلفات در اخذ رأی گزارش نشده و در استان اردبیل انتخابات با امنیت کامل در حال برگزاری است.

جلال آفاقی در حاشیه شرکت در رای گیری در مهدیه اردبیل، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: گزارش‌ها حکایت از حضور مقتدرانه مردم در انتخابات دارد به طوری که در برخی از شعب از ساعت ۷:۳۰ صبح مردم در صف رأی دادن بوده و بیش از یک ساعت منتظر ثبت حضور خود هستند.

وی تصریح کرد: این شور و عظمت قطعاً تا پایان وقت امروز ادامه داشته و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی خواهد بود که ماه‌ها تلاش می‌کند مردم ایران را از حضور در انتخابات دلسرد و مأیوس کنند.

دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل گفت: مردم قطعاً تکلیف خود را ادا خواهند کرد و ما نظارت‌ها و بازرسی‌های خودمان را ادامه می‌دهیم و انتظار می‌رود منتخبان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیز در خدمت‌رسانی به مردم ذره‌ای کوتاه نیایند.

آفاقی افزود: ما هیچ گونه مماشاتی را با متخلفان انتخاباتی نخواهیم داشت و با تشکیل پرونده سعی خواهیم کرد به سرعت به تخلفات انتخاباتی خارج از نوبت رسیدگی و احکام مورد نظر را نیز صادر کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: از ماه‌ها پیش هماهنگی‌ها انجام شده تا با تشکیل ستاد پیشگیری از تخلفات بتوانیم نرخ تخلفات انتخاباتی را در این استان در پایین‌ترین سطح نگه داریم.

آفاقی اضافه کرد: به غیر از چند مورد جزیی در فرآیند تبلیغات کاندیداها تخلفی رخ نداد و قطعاً در روز رأی‌گیری نیز انتخاباتی سالم، رقابتی، با مشارکت بالای مردم و حفظ امنیت کامل را شاهد و ناظر خواهیم بود.

وی بیان کرد: این حضور گسترده مردم نشان از بها دادن آنها به انقلاب، ارزش‌ها و دستاوردهای آن است و قطعاً متولیان امر نیز باید قدر این موهبت مشارکت مردم را بدانند و اجازه ندهند تا به حیثیت و اقتدار کشور صدمه و لطمه‌ای وارد شود.

دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل از تمام کاندیداها و طرفداران آنها خواست تا اجازه ندهند در فرآیند انتخابات خدشه وارد شود و هرگونه اقدام تبلیغاتی در اطراف و پیرامون شعب اخذ رأی جرم محسوب شده و قطعاً با متخلفان نیز برخورد خواهیم کرد.

کد خبر 6042002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha