۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۴۶

رئیس ستاد انتخابات لرستان:

مردم در ساعات ابتدایی انتخابات رأی خود را به صندوق بیندازند

مردم در ساعات ابتدایی انتخابات رأی خود را به صندوق بیندازند

خرم‌آباد - رئیس ستاد انتخابات لرستان تأکید کرد: مردم استان در ساعات ابتدایی انتخابات رأی خود را به صندوق بیندازند.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان یاوری با حضور در ستاد انتخابات لرستان، اظهار داشت: انتخابات رأس ساعت هشت صبح در لرستان شروع شده و تا کنون مشکل خاصی نداشته‌ایم.

وی گفت: برای برقراری ارتباط هم مشکلی در خطوط ارتباطی وجود نداشته و دستگاه‌های احراز هویت در محل‌هایی که باید کارشان را به‌صورت برخط انجام دهند، همگی متصل هستند و کار احراز هویت به‌صورت برخط در حال انجام است.

رئیس ستاد انتخابات لرستان، بیان داشت: تا این لحظه بر اساس آماری که ما داریم، استقبال خیلی خوبی از طرف مردم صورت‌گرفته و فرایند رأی‌گیری به‌خوبی در حال انجام است.

یاوری با تقدیر از تلاش همه عوامل امنیتی و انتظامی استان در راستای برقراری امنیت انتخابات، گفت: توصیه ما به مردم این استان که در ساعات ابتدایی رأی خود را به صندوق بی اندازند، شرکت در انتخابات عمل صالح است، در این راستا مردم عزیز هرچه سریع‌تر این کار را انجام دهند، از هم استانی‌های عزیز دعوت می‌کنیم که در اسرع در پای صندوق رأی حاضر شوند و در زمان قانونی رأی خود را به صندوق بی اندازند.

وی تأکید کرد: اگر لازم باشد، برابر قانون تا شش ساعت انتخابات قابل‌تمدید هست، اگر لازم باشد در این راستا اقدام خواهیم کرد.

کد خبر 6042007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha