۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۲۷

رییس ستاد انتخاباتی استان قزوین خبر داد؛

اتصال ۹۹ درصدی شعب اخذ رای قزوین به سیستم آنلاین

 اتصال ۹۹ درصدی شعب اخذ رای قزوین  به سیستم آنلاین

قزوین- رییس ستاد انتخابات استان قزوین گفت در حال حاضر ٩٩ درصد از شعب اخذ رای به سیستم آنلاین وزارت کشور متصل هستند.

به گزارش خبرنگار مهر عباس کاظمی، در نخستین دقایق آغاز به کار ستاد انتخابات استان قزوین در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: در حال حاضر ۹۹ درصد از شعب اخذ رأی استان قزوین به سامانه سراسری اخذ رأی متصل شده اند.

رییس ستاد انتخابات استان قزوین با بیان این موضوع که مشارکت در انتخابات به صورت آنلاین هم اکنون در استان قزوین امکان پذیر است گفت: با آغاز رأی گیری آنلاین در ۹۹ درصد شعب اخذ رأی، رکورد رأی گیری استان قزوین نسبت به ادوار گذشته تا به امروز شکسته شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۰۹۶ شعبه أخذ رأی در استان در حال خدمات دهی به شهروندان هستند، هم اکنون ۹۸ درصد شعب در حال رأی گیری هستند و این یک رکورد خوب برای ساعات آغازین رای گیری است.

معاون سیاسی استاندار قزوین عنوان کرد: در جلسات پیش از برگزاری انتخابات قراری با دست اندر کاران این موضوع داشتیم که رأس ساعت ۸ صبح همه شعب باید آماده به کار باشند و به لطف خدا این مهم اتفاق افتاد.

کاظمی تصریح کرد: شهروندان از ساعت ۸ صبح پای صندوق های رأی، با نظام جمهوری اسلامی، شهدا و امام راحل بار دیگر عهد و پیمان بستند و در سراسر حوزه ها شور انتخاباتی دیده می شود.

این مسئول با ابراز امیدواری از این موضوع که شور انتخاباتی و حضور حداکثری تا پایان زمان رای گیری ادامه داشته باشد بیان کرد: از همین جایگاه از ستادهای انتخابات شهرستان و بخش‌ها و دستگاه‌های اجرایی، هیئت اجرایی، نظارت و بازرسی کمال تشکر و قدردانی را دارم.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین، خاطرنشان کرد: مشکلاتی هم در جریان انجام عملیات انتخابات داشته این از جمله اینکه چند شعبه اخذ رأی به واسطه راه اندازی پیامک، دچار نقص فنی شده اند و یک شعبه در اسفرورین و یک شعبه در آوج و ۲ شعبه در قزوین بوده که مشکل این چهار شعبه در حال رفع است.

کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: کم کم با حضور بیشتر مردم پای صندوق‌های رای در برخی از شعب شاهد تشکیل صف هستیم.

وی یادآور شد: در برقراری امنیت و نظم شعب اخذ رای از حضور و کمک نیروی بسیج مردمی که ۴۵ درصد از بار امنیتی موضوع را به دوش گرفته اند و نیروی انتظامی استفاده شده است که از همین جا از تلاش‌های این عزیزان تقدیر می‌کنیم.

کد خبر 6042038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha