۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۲۹

مهر گزارش می دهد؛

انتخابات در استان تهران/روز سرنوشت ساز برای انتخاب ۳۵نماینده اصلح

انتخابات در استان تهران/روز سرنوشت ساز برای انتخاب ۳۵نماینده اصلح

تهران- انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ‌ششمین دوره خبرگان رهبری با حضور پرشور مردم پای صندوق رای تداوم دارد.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: انتخابات در استان تهران از ساعت هشت صبح آغاز شده و این حماسه بزرگ به عنوان شاخصه و مظهر مردم‌سالاری و مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی به خوبی در حال برگزاری است، بی‌تردید نقش تأثیرگذار مجلس شورای اسلامی در تقنین و نظارت و ریل‌گذاری حرکت دولت‌، اهمیت انتخابات پیش رو را مضاعف می‌کند.

مردم استان تهران همواره پای نظام و انقلاب ایستاده اند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان تهران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز روز افتخار آفرینی برای ملت ایران است، مردم عزیز ما امروز نیز با حضور پرشور خود بار دیگر نشان دادند، به انتخابات هم نگاه دینی دارند و هم انتخابات را صحنه‌ای برای تعیین حق خود می‌دانند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی اضافه کرد: بیش از ۴۰ انتخابات در کشور ما پس از پیروزی انقلاب برگزار شده و همواره مردم نقش اصلی را در تمام این انتخابات‌ها داشتند.

هیچ مشکل امنیتی در شعب اخذ رأی شرق استان تهران نداریم

فرمانده انتظامی شرق استان تهران نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همکاران بنده امنیت مناسبی برای حضور آرام و امن مردم ایجاد کردند و تا این لحظه مشکل امنیتی خاصی نداشتیم.

سردار دلاور القاصی مهر گفت: مردم همواره در صحنه‌های مهم به میدان آمدند و تا این لحظه شاهد حضور پرشور و باشکوه مردم در صحنه هستیم ما هم به عنوان خادم در صحنه هستیم و با دعای خیر مردم قطعاً مشکلی نخواهیم داشت.

مشکل در دستگاه‌های احراز هویت رفع شد

برخی از شعب انتخابات در ساعات پیش مشکل آنتن دهی دستگاه‌های احراز هویت را داشتند، که به گفته استاندار تهران این مشکل به سرعت رفع شد، علیرضا فخاری در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: در برخی موارد برای دستگاه‌های احراز هویت مشکلاتی پیش آمد، که با حضور سریع همکاران بنده این مشکل رفع شد و هم اکنون هیچ مشکلی برای احراز هویت از طریق سیستم انتخاباتی نداریم و افراد می‌توانند، با هرکدام از مدارک چهار یا پنجگانه امکان رأی دادن دارند.

وی در خصوص ساعت پایان رأی گیری نیز گفت: رأی گیری تا ساعت ۱۸ ادامه دارد و اگر لازم به تمدید زمان انتخابات بود، با اخذ مجوزها از وزارت کشور و شورای نگهبان زمان رأی گیری تمدید می‌شود.

امنیت در یک هزار و ۲۹۹ شعب اخذ رأی غرب استان تهران برقرار است

فرمانده انتظامی غرب استان تهران نیز در حاشیه حضور خود برای انداختن رأی در صندوق به خبرنگار مهر گفت: پلیس از ماه‌ها قبل قرارگاه امنیت ستاد انتخابات را تشکیل داده بود و تمام شرایط فراهم است، تا بتوانیم، از امنیت همه یک هزار و ۲۹۹ شعبه اخذ رأی در غرب استان تهران حفاظت کنیم.

سردار کیومرث عزیزی اضافه کرد: هماهنگی خوبی با هیأت‌های اجرایی و نظارتی وجود داشت و امروز نیز از همان ساعات ابتدایی پنج هزار نیرو به کارگیری شد، تا پلیس، هیأت‌های اجرایی و نظارتی در محل شعب حاضر باشند و بحمدالله گزارش‌ها از حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی مخابره شده است.

همه شش هزار و ۸۱۱ شعبه اخذ رأی در استان تهران فعال است

رئیس ستاد انتخابات استان تهران نیز در گفتگو با خبرنگار مهر ابراز امیدواری کرد، استقبالی که از صبح امروز در شعب و با حضور مردم داشتیم، در ساعات بعدی نیز تداوم داشته باشد و گفت: آمادگی ارسال شعب سیار به شعبی که با ازدحام جمعیت مواجه هستیم، را داریم.

وی اضافه کرد: در کل استان تهران شش هزار و ۸۱۱ شعبه داریم، که شش هزار و ۳۲۲ شعبه ثابت و ۴۸۹ شعبه سیار است، که از بین این شعب شش هزار و ۲۴۵ شعبه شهری و ۵۶۶ شعبه روستایی است و در تمام شعب فرآیند اخذ رأی به خوبی در حال انجام است.

سید عباس جوهری گفت: اگر عزیزان مشکلی در فرآیند اخذ رأی مشاهده کردند، به شماره ۴۵۵۰۰ تماس گرفته و اطلاع دهند، تا به سرعت برای رفع مشکل اقدام شود.

براساس گزارش خبرنگاران مهر از سراسر استان تهران، هم‌اکنون مردم بسیاری در حوزه‌های انتخابیه سراسر این استان حضور دارند، تا رأی خود را به صندوق‌ها بیاندازند، تا ضمن انتخاب نماینده اصلح برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری، به دشمنان نشان دهند که همچنان پای کار انقلاب هستند و هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند آنها را مسیر درست انقلاب برگرداند.

کد خبر 6042043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha