۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۴۲

فرمانده پایگاه دوم رزمی هوانیروز مسجدسلیمان خبر داد؛

جا به جایی صندوق‌های رأی در مناطق سخت گذر خوزستان توسط هوانیروز

جا به جایی صندوق‌های رأی در مناطق سخت گذر خوزستان توسط هوانیروز

مسجدسلیمان- فرمانده پایگاه دوم رزمی هوانیروز مسجدسلیمان گفت: صندوق‌های رأی در مناطق سخت گذر خوزستان توسط بالگردهای هوانیروز جا به جا می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ خلبان عالی تختی صبح امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره با به اینکه صندوق‌های رأی در مناطق سخت گذر خوزستان توسط بالگردهای هوانیروز جا به جا می‌شوند، بیان کرد: هوانیروز در انتخابات یازدهم اسفند همچون گذشته در راستای تسهیل برگزاری این رویداد مهم با تمام توان پای کار خواهد بود.

فرمانده پایگاه دوم رزمی هوانیروز مسجدسلیمان افزود: هوانیروز در جا به جایی صندوق‌های رأی به مناطق صعب‌العبور استان خوزستان با تمام توان فعال و مشارکت دارد.

وی ادامه داد: بالگرد ۲۱۴ برای کمک به برگزاری انتخابات و انتقال صندق‌های رأی به مناطق صعب‌العبور در خوزستان پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان خوزستان، امروز جمعه ۱۱ اسفندماه همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.

سه میلیون و ۵۳۳ شعبه اخذ رأی در سراسر خوزستان راه اندازی شده است.

امسال بیش از سه میلیون و ۸۰۰ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند و از این تعداد، ۱۷۰ هزار رأی اولی هستند و ۲۲۸ نفر روز ۱۱ اسفندماه ۱۳۸۴ متولد شده‌اند و می‌توانند امروز رأی دهند.

کد خبر 6042170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha