۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۳۴

استاندار اصفهان:

مشارکت در انتخابات به پیروزی وحفظ استقلال و امنیت نظام کمک می‌کند

مشارکت در انتخابات به پیروزی وحفظ استقلال و امنیت نظام کمک می‌کند

اصفهان-استاندار اصفهان گفت: ضرورت دارد همه ما به عنوان یک ایرانی برای حفظ استقلال، امینت و اقتدار کشور پای صندوق‌های رأی حاضر شویم و با انگشت خود در به ثمر نشستن و پیروزی ملت ایران کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا مرتضوی صبح جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری اظهار کرد: استان اصفهان همواره پیشتاز و ستون‌های خیمه انقلاب اسلامی بوده و در دوران و بحران‌های مختلف از شروع نهضت امام (ره) تا دوران دفاع مقدس سعی کرده است برای پایداری انقلاب اسلامی تلاش کند.

وی ادامه داد: امروز در یک جنگ ترکیبی در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و … در حال مبارزه با نظام استکباری هستیم که از جنایت علیه مردم غزه واهمه‌ای ندارد، بنابراین یکی از عرصه‌هایی که امروز می‌توانیم با حضور خود به انقلاب و ایران کمک کنیم مشارکت در انتخابات است، زیرا چشم دنیا امروز به کشور ما معطوف شده است.

استاندار اصفهان ادامه داد: ضرورت دارد هم ما به عنوان یک ایرانی برای حفظ استقلال، امینت و اقتدار کشور پای صندوق‌های رأی حاضر شویم و با انگشت خود در به ثمر نشستن و پیروزی ملت ایران کمک کنیم.

وی در خصوص تعداد رأی اولی‌ها گفت: امروزه جشن تکلیف سیاسی رأی اولی‌ها در استان است که در استان اصفهان حدود ۱۷۰ هزار رأی اولی حضور دارند و به‌نظر می‌رسد امروز جلوه‌ای زیبا را با حضور رأی اولی‌ها پای صندوق‌های رأی را شاهد باشیم.

مرتضوی با اشاره به تفاوت انتخابات این دوره با گذشته گفت: از مدت‌ها قبل مجموعه معاندان و دشمنان با تحریم‌های مختلف حتی در حوزه دارو بر روی عدم حضور مردم پای صندوق‌های رأی برنامه‌ریزی کردند و هدف‌گیری کردند که حضور زیر ۱۰ درصدی داشته باشند، اما طلیعه حضور مردم نشان داد که مردم دشمن شناس شدند.

وی افزود: امنیت یکی از شاخص‌های مد نظر است که با هوشیاری اعضای شورای تأمین و دستگاه‌های امنیت مسیر امنی را طی کردیم و این رویه حفظ خواهد شد.

کد خبر 6042194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha