۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۰۴

رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

صندوق‌های اخذ رأی در بیمارستان‌های سمنان مستقر هستند

صندوق‌های اخذ رأی در بیمارستان‌های سمنان مستقر هستند

سمنان- رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه مدافعان سلامت در پای صندوق‌های رای حضور باشکوه خود را به نمایش گذاشتند، گفت: صندوق‌های اخذ رای در بیمارستان‌های تابعه مستقر هستند.

کامران قدس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه در نخستین ساعات ابتدایی آغاز رأی‌گیری شاهد حضور باشکوه مدافعان سلامت پای صندوق‌های رأی بودیم، ابراز داشت: قطعاً جامعه بزرگ پزشکی این نیاز را درک کرده که باید برای حفظ و پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و شهدا در انتخابات مشارکت کرد.

وی ضمن بیان اینکه صندوق‌های رأی در بیمارستان‌های تابعه این دانشگاه مستقر است، افزود: کادر درمان و یا همراهان بیمار یا بیماران با شرایط جسمی مساعد می‌توانند بدون خارج شدن از بیمارستان پای صندوق‌های رأی حضور یابند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه صندوق‌های سیار در بیمارستان‌های تحت پوشش تعبیه شده است، ابراز داشت: کارکنان و بیماران برای اخذ رأی می‌بایست مدارک شناسایی لازم را همراه خود داشته باشند.

قدس در ادامه اضافه کرد: امروز مدافعان سلامت با حضور پرشور و با شکوه خود در انتخابات همراه با دیگر مردم شریف ایران حماسه آفرین خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان همراه اعضای هیأت رئیسه و جمعی از مدافعان سلامت با حضور در محل رأی گیری در بیمارستان کوثر سمنان رأی خود را به صندوق انداختند.

کد خبر 6042307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha