۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۲۳

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

مردم برای حضور حداکثری در انتخابات به صف ایستاده‌اند

مردم برای حضور حداکثری در انتخابات به صف ایستاده‌اند

اهواز- امام جمعه اهواز گفت: دشمنان از مردم می‌خواهند در انتخابات هم شرکت نکنند اما امروز قبل از اینکه اخذ رأی شروع شود، مردم در شعب صف کشیده بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی‌فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز تاکید کرد: باید تلاش شود در خصوص استحکام خانواده، ازدواج آسان و فرزندآوری اقدامات لازم انجام شود، زیرا رسم و رسوماتی در اجتماع دیده می‌شود و سبک زندگی تغییر کرده است به گونه‌ای که ازدواجی که در اسلام به راحتی انجام می‌شد با این رسم و رسومات غلط، آن قدر سخت شده است که کمتر جوانی به خودش جرأت می‌دهد، ازدواج کند. این رسم و رسومات برخلاف دستورات دین است.

امام جمعه اهواز گفت: اگر نرخ رشد جمعیت این گونه باشد، در آینده سخت‌ترین جنگ، جنگ جمعیت خواهد بود؛ بنابراین باید بیشتر زمینه ازدواج آسان و فرزندآوری تسهیل شود.

وی با تاکید بر لزوم امر به معروف و نهی از منکر در بحث حجاب گفت: این مساله در حیطه عملکرد بد ما است. اگر چند نفر تذکر دهند بی شک بحث بی‌حجابی جمع می‌شود.

وی بیان کرد: پنجشنبه هفته آینده کنگره ملی ۲۴ هزار شهید در خوزستان برگزار خواهد شد و حضرت آقا خطبه‌های خوبی در این زمینه داشتند. این کنگره در بلوار ساحلی اهواز برگزار می‌شود و از مردم می‌خواهیم با مشارکت حداکثری، توجه خود به شهدا را نشان دهند.

امام جمعه اهواز با تاکید بر لزوم انتخاب نمایندگان بر اساس شاخص‌های مقام معظم رهبری عنوان کرد: در انتخابات سه تکلیف داریم. شرکت در انتخابات، توصیه به شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح سه تکلیف ما در این زمینه هستند. دشمن قسم‌خورده ما در تمام این سال‌ها، قطعاً از شما ناراحت می‌شود که در انتخابات شرکت کنید و اگر در انتخابات شرکت نکنیم خوشحال می‌شود.

حجت الاسلام موسوی فرد گفت: دشمنان از مردم می‌خواهند در انتخابات هم شرکت نکنند اما امروز قبل از اینکه اخذ رأی شروع شود، مردم در شعب صف کشیده بودند.

امام جمعه اهواز با تاکید بر لزوم حضور مردم پای صندوق‌های رأی گفت: هر رأی، یک تیر در قلب دشمن و یک موشک نقطه‌زن به آمریکا است. ما در ساعات باقی‌مانده هم خودمان رأی می‌دهیم و هم به دیگران توصیه می‌کنیم در انتخابات شرکت کنند و تلاش می‌کنیم فرد اصلح را انتخاب کنیم.

کد خبر 6042395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
      0 0
      "اگر چند نفر تذکر دهند بی شک بحث بی‌حجابی جمع می‌شود." اگه حرف درستیه و برای خانمهای پای منبر هم مهمه خب برن تذکر بدن، اگه نه چرا نشستن همچنان