۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۳۳

امام جمعه موقت سنندج:

انتخابات باشکوه تجلی عزت ایران در عرصه بین‌المللی است

انتخابات باشکوه تجلی عزت ایران در عرصه بین‌المللی است

سنندج_امام جمعه موقت سنندج گفت: برگزاری انتخاباتی باشکوه تجلی عزت ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی است که قطعاً مایه خیر و برکت داخلی هم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر؛ ماموستا سید محسن حسینی ظهر جمعه پیش از خطبه نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج اظهار کرد: انسان اعمال خود را به روز کند و لازم است با توجه به وضع موجود جامعه حرکت و اقدام خود را انجام دهد.

وی بیان کرد: امروز جمعه روز مبارکی است چون روز انتخاب است و این روز به دلیل قرار گرفتن در ماه شعبان هم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

امام جمعه موقت سنندج بیان کرد: هر کس عمل خالص داشته باشد هیچکس جز خدا برایش اهمیت ندارد و خدا به او پاداش می‌دهد و عبادت مؤمن باید خالص و برای خدا و رضای او باشد.

ماموستا حسینی افزود: در ماه شعبان احسان و عبادت و زیارت و هر اقدام و سنتی که انجام می‌دهیم برای رضای خدا است که امیدواریم مورد قبول درگاه الهی قرار گیرد.

وی عنوان کرد: امروز روز انتخاب است و بر مسلمین این وظیفه برای حضور در انتخابات وجود دارد.

امام جمعه موقت سنندج اظهار کرد: کشورهای اسلامی باید شرم کنند که در مقابل جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیست در غزه سکوت کردند و باید به عزت و احترام کشورهای اسلامی توجه شود و این تنها با مقابله علیه رژیم‌های فاسد و یهود ممکن می‌شود.

کد خبر 6042460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha