۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۳۵

رای اولی‌ها در این دوره از انتخابات حضور پرشور و جدی داشتند

رای اولی‌ها در این دوره از انتخابات حضور پرشور و جدی داشتند

اصفهان - فرماندار اصفهان گفت: این دوره از انتخابات به رأی اولی‌ها به طور ویژه توجه شد و حتی تعدادی از هیأت اجرایی و اخذ رأی از بین رأی اولی‌ها انتخاب شدند.

محمدعلی احمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تفاوت‌های این دوره از انتخابات با گذشته اظهار کرد: قبل از اجرای رأی گیری و انتخابات آموزش‌های لازم داده شد و نمایندگان فرمانداران به طور خاص و ویژه توجیه شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه قانون انتخابات اصلاح شد شرایط جدیدی پیش‌بینی شد و هیأت اجرایی و نظارت هماهنگی‌های مناسبی با یکدیگر داشتند.

فرماندار اصفهان خاطر نشان کرد: این دوره از انتخابات به رأی اولی‌ها به طور ویژه توجه شد و حتی تعدادی از هیأت اجرایی و اخذ رأی از بین رأی اولی‌ها انتخاب شدند.

وی ۱۱ اسفند و روز انتخابات را نماد وحدت مردم دانست و افزود: از ۸ صبح تاکنون تمام شعب اخذ رأی فعال هستند و پیش بینی شده که در کنار شعب اخذ رأی رویدادهای فرهنگی و هنری و ورزشی نیز برگزار شود.

احمدی خاطر نشان کرد: گروه‌های مختلف در این رأی گیری حضور و مشارکت دارند و اقشار مختلف مردم به ویژه رأی اولی‌ها حضور پرشوری داشته باشند و در سطح شهر اصفهان ۴ شعبه برای اقلیت‌ها در نظر گرفته‌اند.

کد خبر 6042466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha