۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۱۲

امام جمعه گرگان:

مردم با حضور در پای صندوق‌ رای تمام توطئه های دشمن را خنثی کردند

مردم با حضور در پای صندوق‌ رای تمام توطئه های دشمن را خنثی کردند

گرگان- امام جمعه گرگان گفت: امروز مردم با حضور خود در پای صندوق های رای تمام توطئه های دشمن را خنثی و رویداد بزرگی خلق خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: مدت‌ها است که دشمن دارد تلاش می‌کند تا انتخابات پر شور در کشور برگزار نشد.

وی با اشاره به اینکه ۵۰۰ شبکه تلویزیونی در حال تلاش است تا دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور حداکثری برگزار نشود، افزود: برخلاف همه تلاش‌ها امروز مردم ایران اسلامی در همان ساعات اولیه در پای صندوق رأی حاضر شدند و رأی خود را به صندوق انداختند.

امام جمعه گرگان گفت: مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی نشان دادند که همچنان پایبند به آرمان‌های انقلاب و امام هستند و می‌خواهند که در سرنوشت کشور خود سهیم باشند.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب، جمهوری اسلامی پیشرفت‌های خوبی داشته است، یادآور شد: امروز موقعیت منطقه‌ای ایران با گذشته تغییر کرده است و توانسته به عنوان یک کشور مؤثر در منطقه شناخته شود.

نورمفیدی با اشاره به اینکه ایران جزو اولین کشور جهان اسلام محسوب می‌شود، اظهار کرد: جمهوری اسلامی در هوش مصنوعی رتبه اول، در چاپ سه بعدی و رباتیک رتبه دوم و در اینترنت اشیا رتبه چهارم کشورهای اسلامی را دارد که نشان از اراده مدیران ایران است.

امام جمعه گرگان گفت: با توجه به موفقیت‌هایی که ایران اسلامی در دوران‌های مختلف به دست آورده است اما برخی‌ها با بی انصافی از کنار آن عبور می‌کنند و هیچ توجه‌ای به آن ندارند و بیشتر سعی می‌کنند چرخ توسعه در این کشور را متوقف کنند.

وی افزود: امروز مردم با حضور خود در پای صندوق رأی تمام توطئه‌های دشمن را خنثی و اتفاقات بزرگی را خلق خواهند کرد.

نورمفیدی اظهار کرد: اگر چه در کشور ما مشکلات و کمبودهایی وجود دارد اما باید چاره‌ای هم برای آن در نظر بگیریم که شرکت در انتخابات و تشکیل مجلس قوی یکی از راه حل‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: هر ایرانی که به پیشرفت و ارتقای کشور علاقه داشته باشد در صحنه‌های حساس وارد میدان می‌شود و حماسه‌ای بزرگ خلق می‌کند.

کد خبر 6042492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha