۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۱۸

امام جمعه موقت مشهد:

ملت ایران همیشه همراه با جریان انقلاب اسلامی بوده اند

ملت ایران همیشه همراه با جریان انقلاب اسلامی بوده اند

مشهد- امام جمعه موقت مشهد گفت: ملت ایران همیشه سنگ تمام گذاشته و همراه با جریان انقلاب اسلامی بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدباقر فرزانه ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه باشکوه مشهد مقدس اظهار کرد: پس از پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی هر جا نیاز به حضور مردم بوده است، ملت ایران سنگ تمام گذاشته و همراه با جریان انقلاب اسلامی بوده‌اند.

امام جمعه موقت مشهد افزود: نقش مردم در عرصه‌های مختلف یک اصل اساسی در دین اسلام است و در واقع نظام اسلامی ریشه در حضور مردم دارد.

وی ادامه داد: دشمن بارها تلاش کرده تا به حریم انقلاب اسلامی دست درازی کند، اما گرفتار عزم و اراده آهنین مردم شهید پرور شده است.

فرزانه بیان کرد: مردم ولایت‌مدار ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در میادین مختلف مشت محکمی بر استکبار جهانی زده‌اند که امروز نیز آن‌ها با حضور پرشور در انتخابات مشت دیگری بر دنیای استکبار خواهند زد.

امام جمعه موقت مشهد با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم عنوان کرد: این مشکلات ریشه در تحریم‌های ظالمانه، مفاسد اقتصادی روز افزون، قصور مسؤولان، تجمل گرایی، عدم توجه به تولیدات داخلی و اسراف در بخش‌های مختلف دارد.

وی با بیان اینکه اگر معیشت مردم به خطر افتد دین هم به خطر خواهد افتاد، اظهار کرد: تنها راه برون رفت از شرایط سخت، اجرای عدالت است.

به گفته فرزانه، این موضوع با بهره مندی همه مردم از ظرفیت‌های موجود، اجرای دقیق قانون و مقررات برای همه و هم سطح بودن زندگی مسؤولان با مردم تحقق خواهد یافت.

کد خبر 6042551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha