۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۴۰

امام جمعه دشتستان:

حضور پرشور در انتخابات نظام را تقویت می‌کند

حضور پرشور در انتخابات نظام را تقویت می‌کند

بوشهر - امام جمعه دشتستان گفت: حضور پرشور در انتخابات نظام را تقویت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در نماز جمعه برازجان با اشاره به دهه تکریم و تعظیم مساجد اظهار کرد: عید که می‌شود مردم خانه‌هایشان را برای حضور مهمانان، خانه‌تکانی می‌کنند تا با شروع سال جدید، گرد و غبار از زندگی مردم پاک شود و سال نو با بهترین احوال آغاز شود.

وی افزود: شاید بتوان گفت بهار مؤمنین، ماه مبارک رمضان است و مسلمانان قبل از شروع این ماه، با پوشیدن لباس خادمی، گرد و غبار را از چهره‌ی خانه‌ی خدا می‌زدایند و مساجد را برای مهمانی نمازگزاران و راز و نیاز با خداوند آماده می‌کنند.

امام جمعه دشتستان تاکید کرد: همه مردم بخصوص برندگان انتخابات و طرفداران ایشان باید بدانند که ملت بزرگترین برنده انتخابات است و روز انتخابات، روز نمایش الگوی مردم سالاری دینی و یاس دشمن است. لذا اولین تشکر را باید از مردم داشته باشیم.

وی با اشاره به فستیوال موسیقی در بوشهر ادامه داد: شاهد اتفاقات تلخ و ناگواری در مرکز استان بودیم که قلب هر مؤمن متعهد و انقلابی را به درد می‌آورد.

مصلح بیان کرد: عده‌ای هنجارشکن و بی توجه به ارزش‌های اسلامی و اخلاقی حاکم بر جامعه از سراسر کشور تحت عنوان فستیوال موسیقی کوچه بوشهر در شهر دلیران و پیشگامان مبارزه با استعمار جمع کردند تا با این اقدامات هنجارشکنانه آبروی مردم متدین و اصیل این استان را مورد خدشه قرار دهند.

کد خبر 6042606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha