۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۳۱

معاون استاندار قزوین:

۲۵۷ شعبه رأی سیار در قزوین وجود دارد

۲۵۷ شعبه رأی سیار در قزوین وجود دارد

قزوین- معاون استاندار قزوین گفت: شعبه اخذ رأی سیار در بیش از ۷۰۰ نقطه از جمله مراکز نظامی، صنعتی، بیمارستان‌ها، تفرج‌گاه‌ها، پارک‌ها و بوستان‌ها و زندان‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس کاظمی روز جمعه با حضور در میز رسانه ستاد انتخابات استان قزوین اظهار کرد: تمام هزار و ۹۶ شعبه مشغول فرآیند رأی گیری هستند و تا به این لحظه مجموعه اعضای شعبه‌ها به طور کامل و مؤثر در حال خدمات دهی هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین با بیان اینکه حضور معنادار مردم استان در شعب اخذ رأی بسیار ستودنی است عنوان کرد: براساس رصدهای سامانه جامع انتخابات، با رشد معنادار حضور مردم پای صندوق‌های رأی مواجه هستیم و امیدواریم شاهد تحقق حضور حماسی مردم در سطح استان باشیم.

وی با تاکید براینکه در برخی از حوزه‌ها با ازدحام جمعیت مواجه هستیم و در راستای استقبال پرشور مردم چند شعبه أخذ رأی درخواست تعرفه دارند عنوان کرد: ۲۵۷ شعبه اخذ رأی سیار در بیش از ۷۰۰ نقطه ازجمله مراکز نظامی، صنعتی، بیمارستان‌ها، تفرج‌گاه‌ها، پارک‌ها و بوستان‌ها و زندان‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی وجود دارد.

وی ادامه داد: افراد دارای معلولیت و کسانی که امکان حضور پای صندوق‌ها را ندارند می‌توانند با فرمانداری تماس گرفته تا شعبه سیار برای آن‌ها اعزام شود.

این مسئول یادآور شد: در این دوره پنج مدرک هویتی شامل شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت، گذرنامه و گواهی نامه برای شرکت در انتخابات قابل ارائه است و این ظرفیت ایجاب می‌کرد که شعبه‌های سیار بیشتری داشته باشیم که البته این اتفاق افتاده است.

کاظمی مطرح کرد: خوشبختانه با هوشیاری و نهادهای امنیتی کوچک‌ترین حادثه و موضوعی که امنیت انتخابات را تحت الشعاع قرار دهد، نداشتیم.

وی در پایان صحبت‌هایش گفت: کلیه روند انتخابات تا مرحله احراز هویت به صورت الکترونیکی و آنلاین انجام می‌شود و مرحله اخذ رأی و شمارش آرا به صورت دستی خواهد بود و در پایان تجمیع آرا به صورت الکترونیکی محاسبه می‌شود.

کد خبر 6042738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha