۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۵۹

استاندار گیلان:

آینده کشور با انتخاب درست رقم می‌خورد

آینده کشور با انتخاب درست رقم می‌خورد

رشت - استاندار گیلان با اشاره به مشارکت کم‌نظیر رأی اولی‌ها در انتخابات گفت: آینده کشور با انتخاب درست رقم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد ظهر جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: مردم با بصیر و آگاه گیلان انتخابات و رأی دهی را به لحظات آخر نسپارند.

استاندار گیلان با اشاره به استقرار صندوق‌های سیار اخذ رأی در این استان بیان کرد: صندوق‌های سیار اخذ رأی به صنایع، شرکت‌های تولیدی، بیمارستان‌ها، زندان‌ها و بوستان‌ها برده شده است.

عباسی با بیان اینکه انتخابات گامی مثبت برای توسعه پیشرفت کشور است، گفت: شهدا میراث گران بهای انقلاب اسلامی را برای ما ارزانی دادند و باید با حضور آگاهانه و انتخاب اصلح این میراث را حفظ کنیم.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه جمهوریت و اسلامیت در نظام اسلامی افزود: رشد و بالندگی مجلس و دولت در سرفصل‌های مختلف با انتخاب اصلح به دست می‌آید.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات بیان کرد: باید شرایط را برای رشد و شکوفایی استعدادهای آینده جوانان و نوجوانان را رقم بزنیم و این مهم با انتخاب درست تحقق می‌پذیرد.

عباسی با بیان اینکه پای جمهوریت و اسلامیت ایستاده‌ایم، با اشاره به سلامت و امنیت انتخابات گفت: تاکنون هیچ گزارشی از تخلفات و درگیری‌ها در شعب اخذ رأی به دست ما نرسیده است.

وی با اشاره به حضور حماسی رأی اولی‌ها افزود: مشارکت رأی اولی‌ها و بانوان در انتخابات گیلان کم نظیر بوده است.

کد خبر 6042778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha