۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۳۵

رییس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان:

میزان مشارکت مردم در انتخابات نسبت به دوره قبل افزایش داشته است

میزان مشارکت مردم در انتخابات نسبت به دوره قبل افزایش داشته است

زاهدان- رییس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان، گفت: میزان مشارکت مردم این استان در انتخابات نسبت به دوره قبل افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا شریفی شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن قدردانی از مردم خصوصاً ساکنان سیستان و بلوچستان برای حضور پرشور در انتخابات دوازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، افزود: این استقبال در استان، در روستاها و شهرهای شمالی و جنوبی بسیار مطلوب بوده است.

وی تاکید کرد: به دستور وزیر کشور مدت زمان رأی گیری تا ساعت ۲۰ تمدید شده که علت آن نیز استقبال بالای مردم و درخواست فرمانداران بوده است.

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان اظهار کرد: آخرین آمار بر اساس گزارش ارائه شده از سوی شعب سیار و ثابت نیز نشان از استقبال بسیار خوب مردم پای صندوق‌های رأی دارد به گونه‌ای که در دو ساعت اخیر، شاهد افزایش استقبال و میزان مشارکت مردم در شعب اخذ رأی هستیم.

وی اظهار کرد: میزان مشارکت نهایی باید از شعب اخذ رأی در سیستان و بلوچستان جمع بندی شود، اما تا این لحظه نسبت به دوره گذشته میزان مشارکت مطلوب‌تر و قابل قبول بوده و در حال افزایش است.

شریفی گفت: حضور اقشار مختلف مردم شیعه و سنی، زن و مرد، پیر و جوان، فارس و بلوچ نشان می‌دهد مردم به اهمیت انتخابات واقف و آگاه هستند، انتظار این است که واجدان شرایط در انتخابات، رأی گیری را به ساعات پایانی موکول نکنند.

کد خبر 6043004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha