۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۱۷

به دنبال اعلام استاندار اردبیل؛

مدارس اردبیل فردا تعطیل است

 مدارس اردبیل فردا تعطیل است

اردبیل-استاندار اردبیل گفت: به دنبال برگزاری انتخابات باشکوه و ضرورت هماهنگی بیشتر در این زمینه کلیه مدارس استان اردبیل فردا تعطیل و فعالیت های آموزشی به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

سیدحامد عاملی در گفت و گو با خبرگار مهر، اظهار کرد: با توجه به برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و طولانی شدن زمان شمارش آرا در کلیه مناطق و نواحی استان اردبیل مدارس تعطیل بوده و فعالیت‌های آموزشی در بستر شاد برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این تعطیلی با هماهنگی آموزش و پرورش انجام شده امیدواریم کلیه عوامل دخیل در انتخابات فردا با سلامت، قوت و صحت کامل شمارش آرا را انجام داده و در سریع‌ترین زمان بتوانیم اعلام نتایج انتخابات را شاهد باشیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه در برخی از مدارس شاهد برگزاری انتخارات هستند و این فرآیند اخذ رأی تا آخر وقت امروز ادامه خواهد داشت پیش بینی می‌کنیم شمارش آراد در ساعات آینده آغاز شده و تا حوالی ظهر فردا ادامه یابد.

عاملی بیان کرد: به همین خاطر واحدهای آموزشی استان اردبیل فردا شنبه ۱۲ اسفند تعطیل خواهد بود تا امکان شمارش آرا در واحدهای آموزشی که شعب اخذ رأی بودند انجام شود.

وی افزود: با حضور گسترده مردم در انتخابات ۱۱ اسفند جشن سیاسی بزرگی را در استان شاهدیم و امیدواریم فردا با اعلام نتایج شیرینی این جشن فردا بیش از پیش در استان نمایان شود.

کد خبر 6043073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha