۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۲۵

استاندار خراسان جنوبی:

مشارکت مردم خراسان جنوبی در انتخابات از ۵۵ درصد گذشت

مشارکت مردم خراسان جنوبی در انتخابات  از ۵۵ درصد گذشت

بیرجند-استاندار خراسان جنوبی گفت: مشارکت مردم خراسان جنوبی در انتخابات از ۵۵ درصد گذشت ولی با توجه به تمدید زمان رای این آمار افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت جمعه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: میزان مشارکت مردم خراسان جنوبی در انتخابات ۱۱ اسفند تا ساعتی قبل به ۵۵ درصد رسید ولی با توجه به تمدید زمان رأی گیری این عدد بیشتر می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی از اول انقلاب تاکنون به لحاظ میزان مشارکت مردم در انتخابات رتبه‌های اول یا دوم را داشته است، گفت: اکنون هم بین رتبه اول و دوم در رقابت هستیم.

قناعت افزود: بررسی‌ها نشان از مشارکت بالای مردم استان پای صندوق‌های رأی دارد و به همین دلیل از ساعت ۱۸ تاکنون ۲ نوبت زمان اخذ رأی تمدید شده و رأی گیری تا ساعت ۲۲ ادامه دارد.

افزود: استاندار خراسان جنوبی افزود با توجه به برودت هوا که در مرکز استان دمای منفی ۹ درجه را تجربه کردیم و همه شهرها زیر صفر درجه بود اما حماسه بی نظیری خلق شد.

وی یادآور شد: با توجه به بارش برف از روزهای گذشته در سطح استان مشکلاتی در حوزه راه‌ها بود که پیش بینی‌های لازم صورت گرفت.

قناعت با بیان اینکه صندوق‌های رأی در مسیرهای صعب العبور از شب گذشته مستقر شد گفت: بدون هیچ وقفه‌ای روند انتخابات از ساعت هشت صبح امروز آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ گزارشی در زمینه قطع ارتباطات یا اختلال نداشتیم، گفت: این مورد نشان از هماهنگی مناسب بین دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطات استان است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: از نظر درصد مشارکت وضعیت استان خوب است و امیدواریم این درصد تا پایان زمان رأی گیری افزایش یابد.

قناعت با اشاره به اینکه فرصت انتخاب به برکت خون شهدا ایجاد شده اظهار کرد: گرمای حضور پرشور مردم بر سرمای حاکم بر استان غالب شد و افتخاری را رقم زد.

کد خبر 6043220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha