۱۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۴۱

فرماندار مهاباد:

سلام ستوده نماینده مردم مهاباد در مجلس دوازدهم شد

سلام ستوده نماینده مردم مهاباد در مجلس دوازدهم شد

ارومیه - فرماندار ویژه مهاباد گفت: سلام ستوده با کسب ۱۵ هزار و ۸۸۵ رای در انتخابات ۱۱ اسفند به عنوان نماینده مردم این شهرستان در مجلس دوازدهم انتخاب شد.

حسن عباسی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از پایان شمارش آرای این حوزه انتخابیه سلام ستوده با ۱۵ هزار و ۸۸۵ رأی از مجموع ۴۱ هزار و ۲۸۶ رأی صحیح و کسب ۳۸ درصد آرای اخذ شده منتخب مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی شد.

وی اضافه کرد: علی بیژن‌فر با هفت هزار و ۲۱۶ رأی، سلیمان پاکزاد با پنج هزار و ۳۵۷ رأی، عثمان احمدی با سه هزار و ۲۱۷ رأی، دیاکو عزیزی با ۲ هزار و ۸۱۹ رأی، سیامند جوانبخت با یک هزار ۸۸۴ رأی، رضا اسمعیلی با یک هزار و ۵۴۰ رأی و خالد چوپانی با یک هزار و ۵۰۴ رأی، در جایگاه‌های بعدی آرای مردم این شهرستان قرار داشتند.

فرماندار مهاباد گفت: دلارا اشنویه با ۹۲۳ رأی، زینب آتش بار با ۳۵۵ رأی، سردار حسن زاده با ۳۵۱ رأی، مسعود پیروتی اقدم با ۹۳ رأی، کیوان کاک الله با ۱۷ رأی، اسعد باربد با ۴۸ رأی و محمد رضا صالحی با ۱۸ رأی در جایگاه بعدی بودند.

وی یادآور شد: شورای نگهبان در این شهرستان صلاحیت ۱۶ نفر را تأیید کرده بود که با انصراف یک نامزد، تعداد کاندیداهای انتخاباتی حوزه مهاباد به ۱۵ نفر کاهش یافت که از این تعداد ۱۳ نفر مرد و ۲ نفر زن بودند.

وی اظهار کرد: امسال ۱۴۱ شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان برای انتخابات ۱۱ اسفندماه پیش بینی شده بود که برای تسهیل و دسترسی راحت شهروندان ۲۱ شعبه بیشتر از دوره قبل بود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه برگزار شد.

کد خبر 6043913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha