۱۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۳۱

فرماندار شاهین دژ:

محمد میرزایی نماینده مردم شاهین‌دژ - تکاب در مجلس دوازدهم شد

محمد میرزایی نماینده مردم شاهین‌دژ - تکاب در مجلس دوازدهم شد

ارومیه- فرماندار شاهین‌دژ گفت: حجت الاسلام محمد میرزایی با کسب ۱۵ هزار و ۹۴۴ رای از مجموع آرای ماخوذه در این حوزه به عنوان نماینده مردم این حوزه در مجلس دوازدهم انتخاب شد.

کامران بابازاده در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور بیش از ۷۵ هزار و ۴۸ نفر در انتخابات حوزه شاهین‌دژ - تکاب اظهار کرد: در این حوزه انتخابیه همچنین حسن همتی با ۱۴ هزار و ۲۳۸ رأی و صمد اکبری با ۱۱ هزار و ۴۰۸ رأی بعد از میرزایی، بیشترین آرا را کسب کردند.

وی اضافه کرد: محمود احمدی ۱۱ هزار و ۴۰۸ رأی، جواد مولودی با ۶ هزار و ۴۹۹ رأی، محمدجواد سبحانی با ژنج هزار و ۹۶۷ رأی، سهراب محمدزاده با سه هزار و ۲۱۱ رأی، منوچهر ویسی با یک هزار و ۴۷۱ رأی، رحمان حمدی با یک هزار و ۴۲۱ رأی، ناصر امیری با یک هزار و ۳۸۸ رأی، سبحان نعمتی با ۷۵۵ رأی، جلال مولان زاده با ۵۳۵ رأی، خریجه مهدوی ۴۲۳ رأی، علی بلالی با ۲۰۹ رأی، حسن ابراهیم زاده ۹۱ رأی، عبدالله ایمانی با ۳۱ رأی و محمدعلی مجدی ۹ رأی کسب کردند.

بابازاده با بیان اینکه مشارکت مردم در این حوزه انتخابیه بسیار خوب بود، اضافه کرد: ۱۸ کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شاهین دژ - تکاب بود.

فرماندار شاهین‌دژ از مشارکت گسترده مردم شهرستان‌های تکاب و شاهین دژ در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قدردانی کرد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، روز جمعه گذشته ۱۱ اسفند ماه در آذربایجان غربی برگزار شد.

کد خبر 6044143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha