۱۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۵۲

در ۱۱ ماه سال جاری محقق شد؛

افزایش ۱۶.۷ درصدی حمل و نقل بین المللی کالا در زنجان

افزایش ۱۶.۷ درصدی حمل و نقل بین المللی کالا در زنجان

زنجان-مسوول واحد ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از افزایش ۱۶.۷ درصدی ترانزیت و حمل و نقل بین المللی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در ۱۱ ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر عباسی گفت: براساس آمار موجود، در ۱۱ ماه نخست امسال مجموعاً ۵۶ هزار و۷۶۳ تن کالا توسط شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی کالا استان صادرشده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ،۱۶.۷ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت ۱۱ ماه، حمل و نقل واردات خاک معدنی از طریق ایستگاه بناب با عملکرد ۱۲۰ هزار و ۴۰۳ تن افزایش ۲۲ درصدی را نسبت به ۱۱ ماه سال ۱۴۰۱ رقم زده است.

مسؤول واحد ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در ۱۱ ماه امسال ۵۶ هزار و ۷۶۳ تن کالا توسط ۲ شرکت حمل و نقل بین‌المللی استان جابه جا شده است که در مدت مشابه سال قبل ۴۸ هزار و ۶۴۴ تن بار بوده است.

عباسی صدور ۹۷۳ فقره مجوز بارگیری صادرات با ناوگان خارجی، آموزش ده هزار و ۸۶۱ نفر ساعت در بخش حمل و نقل را از دیگر اقدامات واحد ترانزیت عنوان کرد.

مسؤول واحد ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: تثبیت روند افزایشی عملکرد، شرایط لازم و مساعد را برای جهش ترانزیت در سال‌های پیش رو به ویژه در سال‌های اخیر فراهم کرده که با توجه به اقدامات و برنامه‌های صورت گرفته، انتظار می‌رود در سال‌های آتی جهش ۲۰ الی ۳۰ درصدی را با توجه به ظرفیت‌های بالقوه ترانزیتی استان شاهد باشیم.

کد خبر 6044210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha