۱۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۲۸

در پیامی تاکید شد؛

حضور مردم در انتخابات حماسی و قابل تقدیر بود

حضور مردم در انتخابات حماسی و قابل تقدیر بود

سمنان- منتخب مردم استان سمنان در ششمین دورۀ انتخابات مجلس خبرگان رهبری با انتشار پیامی از مردم به واسطه حضور حماسی در انتخابات یازدهم اسفند ماه تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید محمد مهدی میرباقری منتخب مردم استان سمنان در ششمین دورۀ انتخابات مجلس خبرگان رهبری با انتشار پیامی از مردم به واسطه حضور حماسی در انتخابات یازدهم اسفند ماه تشکر کرد.

متن پیام به این شرح است:

شکر و سپاس بیکران خداوند را که همواره بندگانش را غرق لطف و عنایت بی‌منت‌های خود کرده و اینک در ماه شریف شعبان که شعبه‌های رحمت الهی بر آفریدگان جاری است، مردم شریف ایران اسلامی را توفیق داد تا با حضور باشکوه و عزت‌مندانه خود در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوستان و خیرخواهان را شاد نموده و دشمنان و بدخواهان را عصبانی و ناامید سازند.

پس از سپاس از خداوند منّان و سلام و صلوات بی‌پایان بر وجود مقدس حضرت ولی عصر (عج) و تبریک و شادباش به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران، از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، اعم‌از مجریان، ناظران و حافظان امنیت که طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر و به‌ویژه در روز برپایی این دو انتخابات مهم در استان سمنان، به ایفای نقش پرداخته و زمینه برپایی این حماسه ماندگار را به‌وجود آوردند و همه عزیزانی که در امر تبلیغات انتخابات با هدف انجام وظیفه الهی و انقلابی در صحنه حاضر شدند و تلاش و خدمت نمودند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

همچنین از برادران و خواهرانی که در دوران تبلیغات انتخاباتی در قالب ستادهای مردمی اینجانب در شهرها و روستاها به‌منظور تبیین جایگاه مجلس خبرگان و اهمیت مشارکت گسترده در فضای حقیقی و مجازی به تبیین و روشنگری پرداختند، کمال سپاس و تشکر را دارم.

اکنون که با اتکاء به آرا مردم شریف استان سمنان، توفیق خدمتگزاری به این مردم بزرگوار را یافته‌ام، از حسن‌اعتماد مردم بزرگوار استان، به‌ویژه علما و نخبگان نسبت به اینجانب کمال تشکر و امتنان را دارم و امیدوارم به فضل الهی در انجام وظایف نمایندگی مردم در مجلس خبرگان رهبری و خدمتگزاری و انجام وظیفه در قبال مردم متدین و انقلابی استان موفق باشم.

کد خبر 6044831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      0 0
      آیا مشارکت چهل ویک درصد سوال انگیز نیست.بایدمشارکت سیاسی مردم راافزایش داد.