۱۳ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۴۸

دبیر ستاد انتخابات اردبیل اعلام کرد؛

مهلت ۲ روزه ثبت شکایات نامزدها از نحوه برگزاری انتخابات

مهلت ۲ روزه ثبت شکایات نامزدها از نحوه برگزاری انتخابات

اردبیل- دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: کاندیداهایی که به روند برگزاری انتخابات و اعلام نتایج معترض هستند، ۲ روز مهلت ثبت شکایت دارند.

بهروز زلالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: کاندیداهای معترض امروز و فردا فرصت ثبت شکایت و ارائه اعتراض خود را به هیأت اجرایی استان دارند تا در مهلت یک هفته به شکایات آنها رسیدگی و با همکاری هیأت اجرایی و نظارت به آنها پاسخ داده شود.

وی تصریح کرد: هیأت نظارت استان سلامت انتخابات پنج حوزه انتخابیه را تأیید کرده و هیچ مشکلی در فرآیند برگزاری انتخابات وجود نداشته است.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: ۱۱ اسفند شاهد برگزاری انتخاباتی با امنیت بالا، مشارکت خوب و سلامت کامل در آرای مردم برای کاندیداهای مورد نظر بودیم و هیچ اختلالی در این فرایند ثبت نشده است.

زلالی افزود: به غیر از حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز که رقابت ۲ کاندیدا به دور دوم کشیده شد، در مابقی چهار حوزه انتخابیه منتخبان مردم مشخص شدند تا خود را برای حضور در مجلس و شروع به کار قوه مقننه در دوره دوازدهم در خردادماه آماده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام وزارت کشور دور دوم انتخابات در حوزه‌هایی که رقابت کاندیداها به دور دوم کشیده شده، اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد که امیدواریم در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز نیز از بین ۲ کاندیدای راه یافته به دور دوم، با رأی بالای مردم یکی از آنها منتخب مجلس از این حوزه انتخابیه معرفی شود.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل اضافه کرد: میزان مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ۴۸.۹ دهم درصد بوده و استان اردبیل جز ۱۰ استان برتر است که توانسته جایگاه مطلوبی را در ارتقای مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی به دست آورد.

کد خبر 6045297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha